Ytterligare syalster ;)
Satte mig ner igen och gjorde en annorlunda puff, med skumgummi :)
Och eftersom Theo alltid sover under soffan på golvet, så fick han inviga den!

Snygg, ser ut som om den är poppis också.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

riktigt fin :)
Jisses du har verkligen fått fart på symaskinen :) även denna puff var kanonfin!! :)
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Är det bara mina illrar som inte gillar puffar? =S

Smidigt att jobba med skum istället för vadd. Eller???
Har haft lite funderingar på detta, tankar om att det går att göra fastare former och roligare utformningar.
Oroar mig för att skummet ska förflytta sig, vid tvätt dock. Jag är ju en obotlig tvättoman ;) Ska jag nu anstränga mig att sy komplicerade kreationer, så vill jag att de ska tåla si, sådär 100 tvättar =))
Väntar på rapport om din har klarat de första 10 utan att bli ett skrynkelmonster =))
Gissar att illrarna gillar de högre kanterna.
Den blev jättefin!
#3 Eller hur!!! :)
#5 Näe, det var mkt svårare, för man får inte spänna tyget för hårt för då vill den inte stå rakt på golvet, och skummet måste vara exakt lika högt runtom, annars trillar den.
Men det var absolut kul att göra ngt annorlunda :)
Snyggt cilla. =) Helt klart imponerad av dig och dina sykonster. =) Blir ju supersnygga saker.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
#7 Tack tack :)
Den såg ju kanon ut ;) vare svårt att hantera skumgummi?

Lyckos din lilla familj som har sån fina nya sovställen. Perfekt kunna anpassa till som just under soffan.
Själv har jag en bebis fleece filt där. Gissa vad som alltid råkar fastna i dammsugaren..;)
#9 Näe, det var helt okej :)
#10 Ibland gäller det att smida medans järnet är varmt! hehe.. Men du, en fleecefilt är inte illa. Jag hittar fortfarande Theo på golvet trots otaliga bäddar ;)

Den var ju jätte fin ,
Håller med om att det är lite knivigt med att sy i just skumgummi, Mendu har ju lyckats jätte bra.
Har gjort det för ett tags sedan men kom på att det bästa är om man ska sy i det så är det att ha drag kejda så man lätt kan ta av och tvätta den det blir lite lättare än när man ska tvätta med skum gummit i.
Så duktig du är! *avis* 
Sara
Åh, jag har funderat på att skulptera något högre och grottliknande i skumgummi, för Avis blyga sovbehov =) Snyggt blev det iaf!
Paulina
Läckert det där! Det kliar allt i fingrarna på mig nu. Tur att jag ska på en pysseldag på lördag, då får jag försöka skapa något illerfint jag med.
_No way! Yes way!
Vi får ha en Sydag nästa gång vi ses. =))) Så får du visa hur du gör. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Snyggt, ser riktigt proffsigt ut
#17 Jaaaa!!!
#18 Tack :)