Inte iller utan häst - faktiskt =)
Nu när Julius äntligen är på väg tillbaka till "sitt vanliga jag" så vill jag passa på att visa er några roliga foton på min snutta Yrla, som jag tog igår. Foton som gör mig glad, och vem vill inte se sådana foton..!!? 
Hoppas ni inte misstycker trots att det inte gäller iller denna gång =)
fråga mig inte vad Yrla Myrvla Tröttis pysslar med:

Hon är fin din tös. Även om korten inte gör henne rättvisa riktigt, fast skojig är hon på dom. Men man missar lite hur fin hon är när hon knasar ner sig ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Haha stod här och gäspade på kapp med henne när jag tittade på dom första korten 
Men hon är ju en riktig skönhet Tessa!!! Även om ja hon kanske inte visar sin bästa sida på dom första korten hihi
Skulle vara kul att få se henne "live" nån gång :)
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Jag älskade bilden då du hade skrivit älg.. Skojig.. =)
Men vad är hon för ras den lilla skönheten. Hon ser ut som att hon har börjat få vinterpäls.. =)
haha tack Maria, synd att du inte fotade dig själv gäspandes och joinade Yrlas fotosamling, hade varit kul att se för oss andra.. 
Tack Smex, kul att roa dig! =) Den lilla (inte så liten faktiskt) skönheten är en vbl.travare (ridhäst) som jag ahft sedan i somras. En jättetrevlig tös att både hantera och rida! Nu börjar det allt hända saker med pälsen. Har hört från tidigare ägare att hon får jättepäls men nu går hon med ett tunnare täcke så får vi se vad som händer med päls, klippning och annat.. =) har du själv häst?

Va… fin :O:O:O Jag vill träffa deeeen :D:D
jätteskoj att du delar med dig av lite bilder på Yrla. Jättefin är hon.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.