Iller iFokus

Iller

Etiketter: fotonfilmer
Läst 602 ggr
UlrikaG
0

Hero får komma ut och leka med de andra!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag är första dagen Hero får komma ut och leka med de andra, istället för att de bara skall komma in till honom :)

Här är han dock ensam på korten :)

UlrikaG
0

Helt plötsligt fick jag besök i soffan, och tänkte med en gång att det måste vara Sol, men icke.

Vad överraskad jag blev av att se detta :)

( Inte så bra dock )

elinn
0

Vad roligt att se lite kort på Hero =)

Måste bara fråga av ren nyfikenhet varför Hero inte är tillsammans med dom andra hela tiden?!

Som sagt, frågar bara av ren nyfikenhet och du behöver absolut inte svara om du inte vill =)

Mvh ElinN

Roxanne
0

#2 undrar jag med Skrattande

UlrikaG
0

Ingen fara :)

Han är fortfarande väldigt rädd av sig och svår att hantera för oss.

Därför valde vi att låta honom komma till ro i ett eget rum, dit de andra tre hade fri tillgång, och där vi kunde ge honom tid att acklimatisera sig till oss och sina nya kamrater.

Nu går det bättre, och nu har vi bestämt att han skall få möjlighet att tillbringa dagarna med att undersöka lägenheten och ha fri tillgång som de andra.

Han har hittat röret i min ost och tycker det är jätteroligt. Svansen låter som en trumma :)

Jag undrarde också hur lång tid det skulle ta för honom att hitta Tengels favoritsovställe, och det tog inte så lång stund.

Nu sover de tillsammans bland mina tröjor :)

Inte så bra kort men man ser lite iaf :)

UlrikaG
0

Måste bara lägga in ett kort på snutten Sunniva, hon fullkomligt älskar att sova i min baddräkt av någon anledning :)

elinn
0

Jaha men det var nog nyttigt för grabben att få komma till ro innan han får andra illrar runt sig som ska nosa och leka med honom. Jag var bara såå nyfiken så jag kunde inte låta bli att fråga *hihi* =)

Hoppas han trivs bra och kommer överens med Sunniva och Sol (eller har du fler illrar?) Nyfiken igen =)

elinn
0

Glömde Tengel… =)

UlrikaG
0

Nope det är dem jag har, och Hero, så det blir fyra sammanlagt :)

Sunniva och Hero är nog kära :)

Hero blir så glad när Sunniva kommer och lägger sig och Sunniva söker upp Hero inför natten för att sova, Tengel och Hero lekar våldsamt och Hero gnyr i högan sky ibland men det fungerar jättebra!

Tom Sol, som inte tycker om Hero, kan numera sova i samma bur, fast helst inte bredvid.

Sol längst till vänster och Sunniva i mitten :)

elinn
0

Men det måste kännas skönt när alla går så bra ihop redan från början. Själv hade jag tyvärr inte samma tur när jag tog hem min tredje *suck* Men nu är det mycket, mycket bättre och det är jag väldigt glad för =)

UlrikaG
0

Jag måste säga att jag har haft en enorm tur med mina kryp :)

Tengel vart ju en liten valp på 10 v när han kom hem och Sol accepterade honom efter en nosning.

Sunniva blev också accepterad med en gång, Sol och Sunniva sov tillsammans redan första kvällen och lekte på dagen. Sunniva var en omplacering på 9 mån.

Tengel hade inga problem att acceptera Sunniva då hon var okastrerad och Tengel högbrunstig. Han såg sin chans att nuppa :)

Och nu Hero. Tengel var den första han fick hälsa på och Tengel satte honom på plats med en gång, sedan efter det var de vänner.

Sunniva var den andra han hälsade på och hon nosade en gång, sedan gick hon promt och lade sig i hans bur.

Bara sådär.

Sol tog det lite tid med, men hon har visat honom vem som bestämmer och nu accepterar även hon att han skall vara här.

Så jag är jättenöjd med hur det har gått med alla illrarna :)