Leka med vattenskålen.
Lea har fått en vattenskål nu, tidigare hade hon flaska. Nu har hon börjat göra konstiga saker. Hon tar tag i kanten på skålen och doppar huvudet i vattnet, sen backar hon och går runt, runt. Sen stannar hon och tittar upp, sen fortsätter hon så. Oftast går hon runt matskålen.
Det ser jättekul ut, men det blir ju så blött på golvet 
Brukar era illrar också göra så? ^^

Japps, känner igen det där ;) Så jag får ha framme både flaska å skål så det iaf finns nått vatten när vattnet i skålen finns över henne å hela golvet =)

#1 ahahahah bra där :P
Ted leker oxå med vattenskålen.. Eller jag han knuffar till den så det blir vågor och sen dricker han.. synd bara att det ofta slår stora vågor över kanten :S hmm
eller så tar han tag med tassarna på kanten och vrider skålen ett kvarts varv som om det vore en ratt och sen dricker han.. precis som om han måste ha en färskkant varje gång eller nått.. :)
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Jag känner oxå igen detta.. Indra brukar doppa ner hela huvudet i vattenskålen och sen ruska av sig det på hela golvet. Sen skvätter hon ut ännu mer vattnen på golvet och dricker därifrån istället.. kankse är roligare då, vem vet :P

Här puttar Elvis och Chiquita på skålen så vattnet skvätter över hela golvet och sen dricker dom det som hamnat utanför. Men dom gör det bara om det ligger något tex matsmulor i vattnet. Har jag nyss bytt vatten så dricker dom från skålen.

Tindra leker ubåt i sin ibland :D

Men jag tycker att det var smart att ha en vatten skål och en flaska, så om all vatten skulle ta slut så har hon ju faktiskt i flaskan :D:D:D