Ung illerpojke behöver nytt hem
Viltfärgad illerhane ca 5-6månader gammal söker kärleksfullt och aktivt hem där han får vara med mycket. Är duktig på lådan och väldigt busig. (Hundvan, tycker dok inte om närgångna hundar, de är läskiga). Funkar ganska bra med akuthemmets illrar. Finns i akuthem i Tidaholm. För mer info maila: omplacering@illervanner.se eller ring: 073-6764436 /Malin
putt

puttar för pojken!
putt
*putt*
vad menas med putt?
När man skriver ett nytt inlägg så "puttas" tråden upp överst bland senaste inläggen. Har man inget och säga och bara vill "putta" upp tråden så skriver de flesta bara "putt" i sitt inlägg.
I detta fall för att nån skall intressera sig för illerpojken ovan.
Jeg må innrømme at jeg får fryktelig lyst til å gi gutten et hjem, men jeg har desverre ikke plass eller økonomi
Hadde jeg bodd alene, hadde jeg sikkert latt følelsene ta overhånd, men jeg har en mann jeg gjerne vil beholde. Han har strukket seg fra 1 til 6 ildere, men der er det stopp.
Krysser alt jeg har for at dere finner et godt hjem til gutten.
Lykke til lille venn.
*putt*
Hvorfor er det ingen interesse for denne gutten undrer jeg ?
Har han fått nytt hjem allerede, bare at jeg ikke har fått det med meg ?
söker herrn fortfarande hem?

#10 det har funnits åtminstone en intressent men illern hamnade inte där
Skulle kunna ta honom direkt om jag inte bodde så långt bort, bor i stockholm tyvär.
ja finns han kvar så finns det intresse här iallafall

Finns det några bilder på pojken?
finns han kvar?
Denna annons är Ej aktuell. För aktuella annonser kolla Svenska illervänneras hemsida www.illervanner.se under annonser.

Ska jag låsa denna då cannaydia?
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Betyr det at gutten har fått et hjem ?
Åsa du får gärna låsa tråden, så den inte puttas uppåt då den inte är aktuell längre.
Han är omplacerad.

Då låser jag den här då annonsen inte är aktuell längre.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars