Iller iFokus

Iller

Etiketter: säljesköpesomplaceras
Läst 996 ggr
sarae
0

Allora söker egen familj

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Lilla Allora är den enda kvar i kullen som födes den 14 Maj, som söker ett eget hem att komma till. Hon är otroligt social och kontaktsökande, går 100% på lådan (detta även hos mig som är semesterhem). Hon är uppvuxen på Barf, och vill gärna fortsätta äta det, åtminstonne ibland om möjlighet finns. Hon är ett energiknippe precis som sin far, och man har inte ett tråkigt ögonblick med henne i hemmet. Hon är även uppvuxen med stor hund i hemmet, och fungerar bra med andra illrar. HOn är även chippad, vaccinerad och försäkrad.

Känner du att du kan ge Allora ett livslångt hem, ta då antingen kontakt med mig (är semester hem tills den 9 september) på illeruppfodning@starshineferrets.se , efter den 9 september når ni matte Ida på

idarahmqvist@hotmail.com

För tillfället finns Allora med mamma och några syskon i Skara, annars bor de i Göteborg.

sarae
0
sarae
0
Nea
0

Vilken liten sötnos.

LiinaBeax
0

Hon är riktigt söt allora :) hoppas hon får ett bra hem!

HannaM
0

Syster Alinda puttar upp, hon vill att syster ska få ett bra hem!

Strawberryjaam
0

Aaaw sikken sötnos ! :)

TottsiGirl
0

Putt för sötnöten :)

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

ades
0

Är Allora kvar än? Och menar du 14 Maj detta år?

Det skulle isåfall vara en bit att resa för mig, men jag kan vara intresserad. :)

HannaM
0

#9 jag rekomenderar dig att ta kontakt med TIMMY som har alinda hemma och även har hennes mamma eller sarae som har pappan. 

Allora är född 14 maj i år.

werner
0

Hon skulle passa bra här hemma tycker jag :)

sarae
0

#11 hihihi ja missepisse skulle få fullt upp i alla fall ;)

werner
0

#12 lite liv i luckan skadar ej, Zira är mer för det än misstake men misstake gör terror attacker istället.

irreirre
0

Är Alora fortfarande tillgänglig?

Är väldigt intresserad i så fall!

TottsiGirl
0

#14 Tror inte hon fått någon ny familj ännu..

Maila illeruppfodning@starshineferrets.se eller idarahmqvist@hotmail.com så får du bäst svar :)

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Strawberryjaam
0

Pratade med TIMMY och hon sa att hon var nästan säker på att hon har ett hem "/… Tur för henne men synd för mig :(

JossanH
0

Det finns så många fler illrar som söker hem. Hör med Svenska illervänner. Tror dom har en hel drös med omplaceringar som behöver hem.

Sajtvärd på Iller.ifokus

pettepisan
0

e hon kvar ???

werner
0

#18 Nej..

Madde
0

Då låser jag tråden. =)

// Madde

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Inlägget är låst för nya kommentarer