Iller iFokus

Iller

Etikett: allmänt-om-iller
Läst 774 ggr
TheUnknown
0

ang. ras den 8 oktober

De är kvar. Vill nu ta bort min användare då jag blev sårad. Ville bara säga iaf att de är kvar, bebisen borta. Så alla vet. Men sluta dömma folk. NI SÅRAR FY!

becka89
0

Bra skrivet, Hoppas du mår bättre nu:D,

hörs på msn:D

JossanH
0

Hur man prioriterar är ju upp till var och en.

Sajtvärd på Iller.ifokus

skrollan
0

tycker det är synd att du ska ta bort användaren när det finns så andra mycket bra sajter :)

Aviendha
0

Man blir alltid dömd av någon, oavsett vad man väljer i livet. Bara så att inte alla säger det rakt ut. Dessutom dömer man själv alltid andra efter olika saker med, oavsett om man vil det eller inte. Sen finns de ju alltid de som är "värre" än andra. Folk reagerar helt enkelt på handlande som går emot ens egna uppfattningar och normer. Sen är det ju som JossanH sade olika hur man prioriterar. Nu låter jag som en deppnisse, men det är i min mening rätt realistiskt.

Men jag håller med skrollan, det finns _massor_ med bra siter på iFokus, även om du inte vill besöka iller mer. Så användaren kan du ju ha kvar för det =)

Faxlin
0

Ledsen över att du känner så. Men förstår dig.
Ledsen över allt som blev.

Mvh Åsa Faxlin sajtvärd

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Zandra---83
0

Jag tycker inte att andra ska lyckas trycka ner dej så mycket så att du väljer att inte vara kvar här. Visa dom att de inte ska lyckas med det bara för att de tror att de är bättre än dej när det gäller visa saker (nu vet jag ej exakt vilken tråd du menar, men det spelar för mej ingen roll, utan det kvittar och det har samma utgångspunkt= att du ska vara kvar i fall du vill och inte för att andra lyckas få bort dej pga. de har andra åsikter som gör att de tror att de är bättre än dej).

werner
0

Höres väll på msn om vi är inne samtidigt för någongåns skull ^^

MimmieM
0

Du kan själv ta bort ditt konto, det behöver du inte skriva en tråd om :) Hur du väljer att prioritera är upp till dig!
- Hoppas du känner att du gjorde rätt val och att ni får många barn i sinom tid.

Carpe Diem

TheUnknown
0

Hejsan allihopa. Jag hittade aldrig hur man tog bort sin användare och det var väl tur det för nu har jag bestämt mig för att ta tag i det här igen då man ändå fick så många tips och så… Och MimmieM… jag känner INTE att jag gjorde rätt val, eller visst gör jag det när jag tänker på illrarna och hur underbara mina grabbar är. MEn jag kommer alltid ångra mig för det här.

skrollan
0

vad ska du ta tag i? =)

Theres
0

Har jag missat något nu igen? :S

golf.ifokus.se

FerretCrow
0

öhh vad handlar detta om?

FerretCrow
0

tycker det är synd att det ska gå så långt som det gjorde i den andra tråden=( Men varför hade du inte kunnat åtminstonde provat ha både illrar och barn? här hemma har jag både en kille på snart nio månader och mina illrar. Thyra hatar lillen och bara vill attackera, men då är det bara så att jag inte lämnar dom ensamma en enda sekund. Att ni hade provat anser jag skulle ha vare det bästa valet. då jag tycker det är fel Att skaffa iller och efter en månad omplacera. tycker även det är fel att ta bort ett barn man verkligen vill ha för att man har djur. Men hoppas du iaf mår lite bättre. Men kom ihåg att ta allt som skrivs med en nypa salt. Ingen kan bestämma vilket val just du ska göra. dom sitter inte i din situation och vet kanske inte all fakta i det hela. ha det jämnt i åtanke då du skriver på ett forum.

UlrikaD
0

Om det nu var så fruktansvärt att ha denna diskussion på ett forum, VARFÖR då gå in och fortsätta tråden när diskussionen för längesedan dött ut? Uppmärksamhet?

werner
0

Hej Anna, kul att se dig igen eftersom det blev bara ett samtal och 2 msn diskutioner, vi är ju aldrig inne samtidigt.

Färstår att du ångrar dig men samtidigt vet jag ju bakgrunden till varför du gjorde som du gjorde.

Överge denna diskution och skriv en random och låtsas om att det förra aldrig ägt rum.

TheUnknown
0

#10, 11, 12 Va?

#13 absolut 100% sant, men jag blev så ledsen och allt blev bara så fel. Just NU mår jag lite bättre men det går upp och ner hela tiden. Har tagit kontakt med kurator, så hon får väl hjälpa mig resten av vägen då djag förstod för två veckor sedan att jag inte skulle klara detta själv. det var väl mest min kille som inte ville ha både illrar och barn samtidigt då allt var så komplicerat, vi bodde inte i samma stad, han fick ta ansvaret själv över illrarna, han kunde inte slappna av osv. Men jag tror att det hade funkat men det hade blivit jobbigt. Vi hade väl förmodligen brutit ihop båda två tillslut men det antar jag att man gör av bara ett barn md ibland. det är tur att vi i alla fall är två. :)

#14 ursäkta?? Jag skrev mest bara att jag var tillbaka… ska du börja hacka på någon får du hitta någon annan för jag orkar inte ta sånt med dig för du har tyvärr inte med det att göra och det är intgen ny diskution precis. folk frågar hur jag mår och än sen?

#15 tack så mycket gumman. nej det är tråkigt att vi aldrig är inne samtidigt, och jag har ju inget nr till dig. har velat höra av mig till dig men inte gått. Hur är det med dina illrar? Antar att ni inte hittat den tredje? :( Hoppas du och killen din och illrarna mår bra.

Känner inte riktigt att denna tråden har något innehåll egentligen. hehe.

UlrikaD
0

Jag hackar verkligen inte på dig. Tycker bara det är underligt att du fortsätter i en tråd som du själv ville ha avslutad. Varför inte starta en ny tråd med att du var tillbaka istället? Har hunnit komma massa nya medlemmar sen sist och då är det väl bättre att börja på nytt än att älta någonting gammalt?

FerretCrow
0

#16 ja ett barn kan vara oerhört jobbigt/tröttsamt/slitsamnt. här hemma har killen kommit in i en motorik period så han sover extremnt dåligt han sover6-7 timmar per dygn. så själv sover jag 4-5timmar så det är slitsamt. men aldrig att jag skulle ångra att jag har både barn och illrar. men det med att inte orka och bryta ihop som du säger det kan man göra av att bara ha illrar oxå även att vara helt själv. men kör på ny kula bara =)