Iller iFokus

Iller

Etiketter: säljesköpesomplaceras
Läst 608 ggr
Canelita
0

vill köpa en iller valp

Hej. Är det någon där som fått valpar till försäljning? Jag bor i Stockholm.

Tack på förhand!

TottsiGirl
0

Än så länge finns det inte många valpar det är för tidigt på säsongen ännu. Men om du väntar några veckor/månader börjar dom snart poppa upp lite överallt.. Sen får man ju bara den låånga väntan på att dom ska bli redo att lämna mamman men det är det helt klart värt att vänta på :)

Är lite dålig på uppfödare i stockholm så ja hoppas någon annan som är bättre på den fronten kan ge dig tips :)

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Norrskenets
0

Det är snart dags för min tös för parning men jag bor i Timrå men du är välkommen att höra av dig om du är intresserad. Min mail: Norrskenetsilleruppfodning@hotmail.com

werner
0

Nu sprakar det i mina minnes nerver här.. vet att det ska finnas en uppfödare utanför Rimbo (roslagen, "norrtälje") vet dock inget om hennes uppfödning eller så utan sambon visste bara vem hon var eftersom han kommer från dessa trakter själv.. ska hitta länken bara och bifoga här..

werner
0

Efter en massa om och men, sökande och massa skit hittade jag hennes hemsida ^^ Det låg i rimbo mellan sthlm, norrtälje och uppsala..vet inget om kommande kullar men det går ju att kontakta :)  http://www.illrar.se/sarah/

werner
0

#4 vi tänkte kanske på exakt samma person? världen är allt bra liten då ^^

HannaM
0

#6 klart vi gjorde det, det dräller inte direkt av uppfödare där=)

werner
0

#7 nej jag blev väldigt överaskad att hitta någon där, mer överaskad blev min sambo eftersom han aldrig hört talas om det och bott så pass nära.

cannaydia
0

jag finns på Gotland, Mugrönans. www.murgronan.info.se

och Pirjo här på forumet finns i stockholm, Upplands väsby http://www.geocities.com/rinaillrar/

Smurfina73
0

Jag Ska para min Grynet snart oxå så förhoppningsvis blir det smått här i Gävle oxå…=)

Canelita
0

Tack alla för hjälpsamma svar!!!

Blev glad överraskade när jag kom hem och upptäcke hela 10 SVAR!!!!

Den här sidan rockar!!!!!

Undersöker vidare…..

Bogey
0

Pirjo här på forumet bor ju i Stockholm/Väsby. Hon driver Rina's illeruppfödning

På hemsidan framgår att kull planeras till 2009. Hör av dig till henne.

EDIT: Ooops, väntade för länge med att skiva inlägget, såg inte att Canaydia redan skrivit.

werner
0

#11 Ja det man kan säga om iller.ifokus är att man får svar snabbt iallafall ;D