1 år av oändlig saknad...
Idag är det ett år sedan min älskade Tigern fick somna in. Saknaden är tyngre än någon kan förstå. Allt gick så fort, allt var så orättvist. Men jag hade turen som fick dela 2½ år med världens finaste kille. Det finns ingen som någonsin kan ta din plats i mitt hjärta, ingen som någonsin kan jämföras med dig. Du var världens finaste Tigern. Tack för allt älskling!
För alltid älskad, för alltid oändligt saknad, men aldrig glömd!
Føler så innari med deg 
Har det på samme måten med min Skippy som jeg mistet for snart et år siden (21. mai 2008). Hun hadde da blitt tre år den 12. juni. Dette skjedde også brått og uventet.
Noen små setter så uendelig dype spor etter seg, og sorgen vil bare ikke slippe taket.
Nyyyydelig gutt han var forresten. Glemte helt å skrive det, for jeg gråter så når jeg leser innlegget ditt.

Usch det är så jobbigt med dessa årsdagar då man bara vill gråta över de som man har mist. Förstår så väl din sorg Cilla. Kramar om i din sorg
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Det är såna här dagar man behöver vänner… ; )
Sorg är tungt att bära ensam…. *kram*
Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

Beklagar sorgen. Samtidigt är jag glad för din skull att du hade en så härlig kille att den starka kärleken uppstod. Det är inte många förunnat.
Paulina