Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 523 ggr
Ceciliaolucifer
0

OT Välkommen Halt & Lytt!

Hoho!
Idag hämtade jag Hallt & Lytt och är därmed officiellt musägare ;) eller rättare sagt pygmemus ägare.

Skrattande  Dom har lekt och putsat sig en hel del, och sover sött just nu. I väntan på sitt stora hem så är det compact living som gäller i några dagar!

Första bilden är det Halt! :)

Theres
0

Naw, så små :D

golf.ifokus.se

Madde
0

Så fina bilder. =) Riktigt söta är mössen. =) (Om det nu inte bara var Halt på båda bilderna.) hehe, i så fall är han otroligt söt.

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

UlrikaD
0

Jisses vad små de är.Förvånad De är ju mycket mindre än mina bebisar. Men namnen, Cilla???Tungan ute

Aviendha
0

Naw vad söta =) Grattis till musägarskapet! Älskar namnen ;)

freddan94
0

#3 de heter så för att de fick stryk när de var mindre den ena har förlorat svans och bakben den andra hela svansen och ett jack i örat

Faxlin
0

haha, det där måste vara namn som Kent klurat ut. Tror Cilla är oskyldig till det. Underbart söta är de i alla fall.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

kent
0
TottsiGirl
0

O Cilla vilka sötisar :) Men snacka om att vara minismå hihi

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Faxlin
0

#7: haha, jo det var det säkert.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Ceciliaolucifer
0

#2 Det är jätte svårt att ta foton på dom, speciellt när baksidan på akvariumet är spegel :)

#3 Namnen, ja :) men på något sätt är dom lite gulliga. Tänkte på Gusgus & Bror först.. hehe..

#6 Hehe, det är jag som kom namnen i farten bara :) det fick dom innan kent kom hem till och med.. hehe..

Dom är riktigt riktigt söta faktiskt, imorse så proppade Halt i sig så mkt gurka han kunde, så att kindpåsarna var helt fulla, sen sprang han iväg och mumsade :) så små så små, men jisses vad dom gör ifrån sig ;)

Ceciliaolucifer
0

Några nya bilder på Halt och Lytt och deras nya hem :)

bond-bina
0

Vilket lyxhem för de små :-) Hjälp va söta de är……Hur reagerar dina illrar på lukten av de små?

Aviendha
0

Där skulle nog jag vilja bo om jag var mus =)

Ceciliaolucifer
0

#12 Dom har inte reagerat nämnvärt :) Halt och Lytt är pygmemöss och yttepytte små, så jag tror knappt att mina köttätande här hemma känner av dom. Och sen så är dom inte speciellt förtjusta i möss Flört

#13 Ja, alltså, jag försöker verkligen komma på ngt koncept för att det ska bli bra. Det första gången jag har möss, och möblerar och så, men det tar nog lite tid. Terrariumet är ändå 100x40x50 så det finns massor med utrymme för Halt & Lytt :) jag ska försöka bygga i flera plan och ha mer växter. Men först måste jag lära mig hur ofta jag måste städa, och vad som är möjligt och rimligt! Men mitt mål är att dom ska trivas. Hehe,

Aviendha
0

När du kommer in i det så komer du säkert märka vad som går hem och inte och kan anpassa efter det. Tror dessa två herrar kommer få det utmärkt =)

Ceciliaolucifer
0