Iller iFokus

Iller

Etiketterfotonfilmer
Läst 751 ggr
Johan-
0

Äntligen är förtroendet tillbaka!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Som jag skrivit tidigare så fick jag göra av med min illerflicka Asti pga att hon och sonen Milo inte kom överrens. Asti tyckte verkligen INTE om Milo.

Detta gjorde tyvärr att Milo även blev livrädd för min andra illerflicka Cereza, som är hur snäll som helst och som aldrig bits förutom att hon nafsar lite när det busas.

Men så igår vågade Milo helt plötsligt ge Cereza lite vetegroddsolja från fingret, gissa om vi blev glada här hemma! Som tur var så var kameran framme så det blev en bra bild på dem två:)

Visst är de söta ihop, inte sant?!

Känns jättebra att han återigen litar på Cereza.

Satmaran
0

Underbart att se =))

Tack o lov att ungar snabbt glömmer sånt som är obehagligt ;)

Nu ser det ju ut som de är bästa kompisar och så söta båda två!

Johan-
0

Ja det känns bra, det är dock fortfarande problem med Swe, då hon också är Albino precis som Asti, så vi får se hur vi ska lösa de..

Manfred2
0

gud så söt bild :) lycka till i fortsättningen :)

Johan-
0

Tack så mycket! :)

NinaogRaKKerUngene
0

Så godt at det er framgang Glad Lykke til videre, det ordner seg nok igjen. Små barn omstiller seg ganske raskt, heldigvis.

Tusss
0

ååh underbar bild :D skönt att det löste sig :)

Norrskenets
0

Härligt att han börjar lita på dem igen=) Det kommer nog med den andra illern också=)

Johan-
0

Ja vi får hålla tummarna:) Det går åt rätt håll iallfall, sen återstår det fortfarande att se om sambon NÅGONSIN kommer lita på dem:) Lillan vet ju hur det var hos henne i Malmö, Sandra (sambon) satt i soffan med fötter + skor på bordet och kallsvettades:) Men hon har dock gjort framsteg, nu vågar hon röra och även i bland om det krävs, hålla Cereza!

Norrskenets
0

hehe då har ni två framsteg i familjen=)

Johan-
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Japps! För inte kan man väll vara rädd för detta charmtrollet?:)

(OBS Bilden är något redigerad)

Satmaran
0

Va!!!!!

Duktig Sandra!!! Det går framåt alltså =))

Hon kan trösta sig med att hon inte är det värsta exemplaret, här har jag haft stoora starka karlar som hoppat upp på diskbänken i vild panik och skrikit TA BORT DEM!!!!

Norrskenets
0

#10 Huuga nääee, ser bara bus och gos i den blicken=)

#11 HAHAHA! Det hade jag velat sett, vilken syn!Skrattande

Johan-
0

Ja hon gör framsteg! Som jag skrattade inombordes den gången hos dig! :)

lloman
0

Gud vilken tur att dom blev vänner de e så hemskt att vara rädd för ett djur Foten i munnen

Denna kommentar har tagits bort.
NinaogRaKKerUngene
0

Ja, denne personen må jo være syk i hodet.

Men tilbake til saken. Godt at det går framover for dem begge. Mannen min er noe skeptisk til mine små. Han sitter helst i sofaen med beina opp fra gulvet. Om Pippi hopper opp til han, hyler og skriker han at jeg må ta henne ned. Dette synes Pippi er ganske underholdene, så hun hopper opp hver gang hun vil ha litt action.

Skjønner at han er litt skeptisk til Pippi (og Nurket) da de ikke er helt stabile. Begge har bitt han flere ganger. De er litt usikkre begge to, og når han da er skeptisk, blir de det, og biter. Favorittleken til Pippi var tidligere å hoppe opp til mannen min bare for å bite litt i han.

Det er ikke så lett om man er skeptisk, og blir bitt av den grunn. Da blir det jo ikke akkurat lettere å stole på de små. Men vi må bare oppmuntre våre kjære til å ta det med ro, og prøve å passe på litt.

Ønsker dere fortsatt framgang, og ser fram til oppdateringer.

tortoise
0

#1. Vad roligt att se! Mina syskonbarn har varit lite rädda för Love och Alice, men för att bygga upp deras förtroende har vi gjort så här: De större barnen josefine och Anton får hålla Love i kopplet när vi går ut och går- det tycker de är roligt. Dessutom bygger vi slalombanor till illrarna- det är omtyckt av både illrar och barn, alla får en positiv upplevelse och hitills har allt gått bra- kanke något för er lille son? prova!Glad

Johan-
0

Ja kanske, han älskar att få ge cereza vetegroddsolja från fingret, och han blir överlycklig när hon tar lite godis från hans hand, det riktigt lyser om honom!:) Problemet är dock albino illern swe, känns som att hans fobi för Albinos kommer sitta i ett tag tyvärr