Iller iFokus

Iller

Etikett: off-topic
Läst 351 ggr
dima
0

Gott Nytt År alla illertorskar!;)

Gott nytt år på er och en trevligfortsättning på det nya året! Passar på att lägga ut denna hälsning nu innan vi åker å firar!

Shenzi och tingeling poppar även dom hälsningar till alla pälsklingar vars matte å husse brukar hänga här på siten..

Mitt nyårslöfte: Ingen sovmorron, disiplin, hårt arbete, kräkas av trötthet, svettas blod och älska mitt jobb som företagare! Nu gäller det, lokalen står klar totalt nyrustad, allt är på plats och på måndag startar en fullbokad vecka som egen företagare!!

Sara
0

Grattis, vad är det för företag?

Sara

dima
0

tatuerings studio!!! =)

Satmaran
0

GO GIRL!!! Lycka till med ditt företag!!!

Gissar att många här inne kommer att anlita dig…

Jag väntar på att du ska komma ner till Skåne på en ev. turnering…

Då kommer jag och möter upp=))

Bogey
0

Gott Nytt År till dig också Dima.

Har kollat din snygga hemsida och lämnat en liten hälsning i gästboken.

Synd att tatueringar syns så dåligt under pälsen annars hade jag kommit direkt ;-)
Håller alla 4 tassar för att ditt företag kommer att gå bra, och husse och lillmatte hälsar också.

ninica
0

gott nytt år  håller med bogey  lill husse väntar med späning    att få sin minnes tato hälsa syrrorna popipopp / vippan

Sara
0

Ja just det ja. Skrattande

Sara

Tusss
0

Ah lycka till! Hoppas det går skitbra! :D

Faxlin
0

Trevlig fortsättning får jag säga som inte var inne igår.
Hoppas eran fortsättning blir underbar.

Gammelmatte Åsa och mamma Stella hälsar att sessorna ska sköta sig lika bra 2009 som 2008 :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

werner
0

Fyfan va kul att projektet är igång, btw måste bara säga att akvarellerna på Allora och Zira sitter på väggen nu i en gemensam ram i vardags rummet, finare än snus!

Norrskenets
0

Gott Nytt År!

Grattis till framgången! Jag lär boka tid när det blir dags för portättet på mina tre=) Kan inte tänka mig att nån annan skulle kunna göra den bättre än den som gjorde bilden=D

dima
0

thank you allihopa!