Iller iFokus

Iller

Etikett: allmänt-om-iller
Läst 663 ggr
becka89
0

någon som kan sponsra mercedez?

hej!!

Nu är det så här att mercedez har gått i brunst för 4dagar sen och jag har inga pengar som jag kan låna av min släkt pga att jag redan har fått lov att låna pengar av dom då mina pengar från försäkringskassan har strulat sig.

Så nu undrar jag om det finns någon snäll iller ägare som kan skänka oss lite pengar så jag kan få ihop 1300kr till kastreringen???

Swedbank:

8270-1 4598777-3

Mvh rebecka, john & mercedez

becka89
0

okänd: 50kr

okänd: 34kr

= 84kr

Madde
0

Inte skoj när man inte har pengar, men de var då en grymt dyr kastrering.

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

[Cute]
0

Kastreringen på honor där vi bor ligger på exakt samma pris, då jag frågade hos närmaste veterinär i sommras. Eftersom vi kanske kastrerar Mynta när hon snart går i brunst..

Fruttisen
0

Hoppas att det löser sig. Men jag tycker nog att det är lite halvkasst att inte planera så att man har pengarna när det behövs, för kastrering skulle hon ju behöva förr eller senare… =S

Madde
0

I örebro är jag ganska säker på att jag inte gav så mycket mer än 900 för att kastrera min hona.

Har inte exakta siffrorna i huvudet.

Theres
0

Det kostade 1200 för Epona och 600 eller något för pöjkarna.

golf.ifokus.se

werner
0

900 stämmer Madde vi ringde Analysen och frågade bara för att veta ifall vi fick för oss att kastera.

Madde
0

Vad bra då är jag inte ute och cyklar i alla fall. =) Så det är ju betydligt billigare i örebro, sen beror det ju på vart man bor för att kastrera där.

werner
0

Verkligen jätte stor skillnad på 400 spänn på vart man bor :S hoppas iallafall att kastreringen går bra för becka och hennes mercedez så ni inte behöver komma dit igen pga att dom missat någon del :/