Iller iFokus

Iller

Etikettförsäkringsfrågor
Läst 205 ggr
Faxlin
0

Styrelsemöte på Iller Thriller

Svenska tamiller föreningen har valt att lägga sitt styrelsemöte under Iller Thriller då det förra inte blev utlyst i tid.

De hoppar att många kommer att infinna sig.

Mvh Charlotte Silverlås /genom Åsa Faxlin

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Madde
0

När man sitter i en styrelse måste man inte komma på mötena???

Är som sagt rätt ny inom sånt här. =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Faxlin
0

Jodå, men de i styrelsen kommer. Fast det är alltid roligt om fler kommer.
Sedan måste inte alla vara med enligt lag. Men detta är ett årsmöte. Så styrelsemöte var kanske lite fel formulerat. ;-)

Audiatur et altera pars

Madde
0

ok så alla medlemmar i STIF får vara med på det mötet? Eller kan jag ha fattat fel?

Faxlin
0

Alla medlemmar är välkomna eftersom det är ett årsmöte.

Audiatur et altera pars

Madde
0

Ok vad bra då har jag fått lite svar på det jag undrarde. Är tyvärr inte med i STIF så jag blir till och vara utanför just det mötet. Jag får umgås med alla illerägare istället. =)))

Faxlin
0

haha, jag är inte heller med. Så du får väl umgås med mig då. ;-)

Audiatur et altera pars

Nettan
0

Stackare Madde, än är det inte försent att bli medlem i STIF. Tänk så hemskt att behöva umgås med Åsa istället..*ryser*  Räcka ut tungan

Nej, det är var inte elakt menat, eller joo, mot Åsa, men hon är van och hon kommer snart att ge igen..hehe

Madde
0

Vi får se vad som händer om vi går med i STIF eller inte. Men just nu ligger det på is. Men vi får se nästa år om vi går med. =)

Faxlin
0

Mohaha, din elaking. Jag ruvar på hämnden var så säker. Passa dig så jag inte kidnappar Turbo pojken av dig. ;-)
eller ber Ebba att jävlas med mamma. hihi

Audiatur et altera pars

Johannah
0

Det här mötet blev väl inte heller utlyst i tid?

Madde
0

har för mig att det var det förra som inte blev utlyst i tid det som skulle varit nu i september. Rätta mig om jag har fel.

Nettan
0

Är inte det så att utlysningen måste vara 2 veckor före årsmötet? Isåfall har det utlysts i tid.

Madde
0

Det här mötet till IT är ju bestämt sen några veckor tillbaka då det inte blev utlyst det andra mötet som skulle varit i september.

Johannah
0

Såg nu att det ska utlysas i Illernytt 1 månad innan och det gjordes det ju. Kallelse ska man få 21 dagar innan. Var det en kallelse man fick i Illernytt? Har inte tidningen här.

sarae
0

jag vet att jag har redan utlyst mötet för x-antal veckor sedan i en annan tråd här….

Madde
0

Ja det var i en tråd här inne. Nu minns jag inte vilken det var i. Men det syndes tydligt

Madde
0

Sen vet jag inte om det skrevs ut på några andra forum. =)

Johannah
0

#15 Men att skriva det på forum på internet räknas väl ändå inte?

Och som sagt så var det kallelsen jag tänkte på, tänkte fel/använde mig av fel ord först.

Nettan
0

En kallelse på internet gäller inte som kallelse. Det finns väldigt många som faktiskt inte har internet. Jag hoppas verkligen att kallelsen kommer i tid.

Sedan är det ju problem med ifall det stod i illernytt nu sist. Det är många som inte fått tidningen, däribland jag. Gäller kallelsen vid sådana tillfällen?

sarae
0

då mötet blev framflyttat med kort varsel kunde vi inte göra annat än att få ut det på forumen…kallelsen/ utlysningen kom i iller nytt i sommar, och gäller trots att mötet blivit flyttat…

Illercafe
0

# 20 Men informationen måste komma ut till ALLA medlemmar. Jag vet 3 st som bara fått informationen via Illernytt och det stämmer ju inte längre 
Man kan ju göra extra utskick till alla medlemmar med bara årsmötes informationen Skrattande

Illercafe
0

När vi kom till stugan så kom vi på att vi hade missat årsmötet Ledsen
Var det någon som var där?