Styrelsemöte på Iller Thriller
Svenska tamiller föreningen har valt att lägga sitt styrelsemöte under Iller Thriller då det förra inte blev utlyst i tid.
De hoppar att många kommer att infinna sig.
Mvh Charlotte Silverlås /genom Åsa Faxlin
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
När man sitter i en styrelse måste man inte komma på mötena???
Är som sagt rätt ny inom sånt här. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Jodå, men de i styrelsen kommer. Fast det är alltid roligt om fler kommer.
Sedan måste inte alla vara med enligt lag. Men detta är ett årsmöte. Så styrelsemöte var kanske lite fel formulerat. ;-)
Audiatur et altera pars
ok så alla medlemmar i STIF får vara med på det mötet? Eller kan jag ha fattat fel?

Alla medlemmar är välkomna eftersom det är ett årsmöte.
Audiatur et altera pars
Ok vad bra då har jag fått lite svar på det jag undrarde. Är tyvärr inte med i STIF så jag blir till och vara utanför just det mötet. Jag får umgås med alla illerägare istället. =)))

haha, jag är inte heller med. Så du får väl umgås med mig då. ;-)
Audiatur et altera pars

Stackare Madde, än är det inte försent att bli medlem i STIF. Tänk så hemskt att behöva umgås med Åsa istället..*ryser* 
Nej, det är var inte elakt menat, eller joo, mot Åsa, men hon är van och hon kommer snart att ge igen..hehe
Vi får se vad som händer om vi går med i STIF eller inte. Men just nu ligger det på is. Men vi får se nästa år om vi går med. =)

Mohaha, din elaking. Jag ruvar på hämnden var så säker. Passa dig så jag inte kidnappar Turbo pojken av dig. ;-)
eller ber Ebba att jävlas med mamma. hihi
Audiatur et altera pars
Det här mötet blev väl inte heller utlyst i tid?
har för mig att det var det förra som inte blev utlyst i tid det som skulle varit nu i september. Rätta mig om jag har fel.

Är inte det så att utlysningen måste vara 2 veckor före årsmötet? Isåfall har det utlysts i tid.
Det här mötet till IT är ju bestämt sen några veckor tillbaka då det inte blev utlyst det andra mötet som skulle varit i september.
Såg nu att det ska utlysas i Illernytt 1 månad innan och det gjordes det ju. Kallelse ska man få 21 dagar innan. Var det en kallelse man fick i Illernytt? Har inte tidningen här.
jag vet att jag har redan utlyst mötet för x-antal veckor sedan i en annan tråd här….
Ja det var i en tråd här inne. Nu minns jag inte vilken det var i. Men det syndes tydligt
Sen vet jag inte om det skrevs ut på några andra forum. =)
#15 Men att skriva det på forum på internet räknas väl ändå inte?
Och som sagt så var det kallelsen jag tänkte på, tänkte fel/använde mig av fel ord först.

En kallelse på internet gäller inte som kallelse. Det finns väldigt många som faktiskt inte har internet. Jag hoppas verkligen att kallelsen kommer i tid.
Sedan är det ju problem med ifall det stod i illernytt nu sist. Det är många som inte fått tidningen, däribland jag. Gäller kallelsen vid sådana tillfällen?
då mötet blev framflyttat med kort varsel kunde vi inte göra annat än att få ut det på forumen…kallelsen/ utlysningen kom i iller nytt i sommar, och gäller trots att mötet blivit flyttat…
# 20 Men informationen måste komma ut till ALLA medlemmar. Jag vet 3 st som bara fått informationen via Illernytt och det stämmer ju inte längre
Man kan ju göra extra utskick till alla medlemmar med bara årsmötes informationen 
När vi kom till stugan så kom vi på att vi hade missat årsmötet 
Var det någon som var där?