Trådskaparen blev medlem idag och har det här på sin presentation:
Är medlem här bara för att få kontakt med en vis Faxlin..
Ännu ett nytt nick för dagen tro?
Hej jag heter Johan och är 20år Är kusin med Harbobo09.
Jag bor i stockholm i välingby. Jag jobbar som polis. Vill ni veta något mer så hör av er!

Kan man jobba som Polis redan när man är 20? Måste man inte gå massa år på polishögskolan först? Eller jag vet inte…
golf.ifokus.se
Jag jobbar extra. Sen så jobbar jag i lumpen..

Hur kan du jobba som polis och är 20 år ,
intagningen till polishögs skolan är att Fylla lägst 20 år under antagningsåret
här är länken att bli polis "http://www.polisen.se/inter/nodeid=11479743&pageversion=1.jsp
Då tycker jag inte att man kan säga att man jobbar som polis för då är man under utbildning och inte färdig polis

Då kan man ju fundera lite på varför en 20-årig polis (!!) är intresserad av vad folk har för msn-adresser???
Haha, jobbar extra som polis.. Knappast outbildad. Patetiskt..
Sara
#8 Ja man undrar ju.. :P
Jo för jag ska ha ett rejält snack med er om man att inte kan frysa ut någon människa sådär.. Det är rent sagt väldigt omoget.. Personen som ni har typ mobbat här inne är min kusin och nu mår hon väldigt dåligt p.g.r av er som ni har betet er mot henne. Fy säjer jag bara.
Hur gamla är ni igentligen?? 10år eller. Väldigt väldigt omoget.
Då den här tråden inte är seriös så kommer jag som Medarbetare att låsa den här och nu.
Undrar ni något får ni ta kontakt med mig via pm.
Mvh Madde // medarbetare
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Och om jag inte vill ge ut min msn till dig? Och du behöver inte PMa mig, jag ger ut min msn till de personer som jag själv vill. Det är inget krav.
Dessutom får jag en känsla av att det här är ännu ett nick i raden av många.
Carpe Diem