Iller iFokus

Iller

Etiketterfotonfilmer
Läst 456 ggr
NinaogRaKKerUngene
0

Julehilsen fra oss

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ønsker dere alle en riktig god jul, og legger ved dette julekortet av Nunchaku Glad

PatrikF
0

God Jul önskar vi tillbaka!

werner
0

God Jul och Gott Nytt År :)

Norrskenets
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#0 Jätte fin bild=)

God Jul och Gott Nytt År!

Musiken
0

Sicken sotnot! :)

Faxlin
0

#0: Hoppas det var okej att jag lade in bilden direkt i inlägget. Tyckte det var så fint kort.

God Jul på er med.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

UlrikaD
0

#5 Någonting gick fel där tror jag.

PatrikF
0

#3 Hahahah, såg faktsikt ut som han hade skägg innan man klickade på bilden. Jättesöt, men jag misstänker att matte tog på honom kläderna när han sov… tror att någon kommer poppa väldigt argt om han får se denna bild Skrattande

UlrikaD
0

Där var bilden ju. Jättefin!!Skrattande

Är det den killen som varit så sjuk och smal innan?

NinaogRaKKerUngene
0

Helt ok at bilde ligger direkte i innlegget. Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal gjøre det jeg Skäms Kan vanlige brukere gjøre det ? Kanskje noen kan forklare meg det på pm eller noe ?

Tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger. Må ikke si at Nunchaku er søt for høyt, for da blir han så veldig overlegen. Thi hi.

Norrskenets
0

#7 hehe visst gör det men det är bara fläsketFlört Nä han va vaken men när jag la honom på rygg och började fota så slappnade han mer och mer av och tillslut hade han deckat. Har ett filmklipp på youtube också sök på illertjejen så hittar du den=)

jag tog av den medans han va avdeckad så han hann aldrig bli less på tröjjan hehe;)

NinaogRaKKerUngene
0

#7 Ja, det er gutten min som har vært syk så lenge, og som definitivt var veldig tynn etterpå. Han har lagt på seg 200 gram, men kan godt legge på seg enda litt til.

Men nå er han frisk og lykkelig. Popper rundt her, og skal helst leke med alle samtidig (inkludert meg).

UlrikaD
0

Vad härligt att höra att han mår så mycket bättre nu!Skrattande

NinaogRaKKerUngene
0

Ja, du aner ikke hvor stor pris jeg setter på han, at jeg faktisk fortsatt har han. Det var en lang periode med mange forskjellige og alvorlige sykdommer han hadde.

Oppdaget amøbe-parasitter den 15. juni. Han mistet all dekk-pelsen på tre dager Förvånad Da hadde han også øremidd, kalkmangel, jernmangel og betennelse på forhuden. Deretter fikk han sopp av medisinen og så ble det påvist mark. Så fikk han en sprøye hos dyrlegen, og på kvelden hadde han trolig fått noen stikk, som han reagerte allergisk på. Da måtte vi tilbake. Så fikk han motgift, og måtte han være hos dyrlegen til dager etter.

Så var det ørebetennelse og ny betennelse på forhuden, så vi måtte skylle forhuden i en uke. Ved kontroll sa jeg til dyrlegen at det var noe mer galt med han. Visste ikke hva, men han var ikke seg selv. Det ble tatt blodprøver, og selv om han hadde fått kalsiumtabletter hver dag, var ubalansen enda større mellom kalsium og fosfor. Han ble operert, og de fjernet venstre binyre. Det viste seg ved dyrking at det var et tidlig stadie av binyrekreft. Og det før han var 1 år gammel Förvånad

Så var det ny betennelse på forhuden, og den ble operert. På kontroll var det allerede blitt ny betennelse, og han ble da operert igjen. Denne gangen forminsket man åpningen slik at ikke utstyret hans ble hengende på utsiden og dra med seg hår og møkk inn.

Så i oktober ble han friskmeldt. At han fikk 2. plass på Roseildern i november, ble jeg fryktelig glad for. Dommeren kunne ikke se tegn til at han var operert, eller hadde vært syk så lenge Glad

I dag er han en frisk og opplagt gutt, jeg håper han har glemt alt det vonde. Jeg er like glad i alle mine små, men setter etter dette ekstra stor pris på Nunchaku. Vi har også fått et veldig tett bånd mellom oss etter alt vi har vært igjennom.

Sara
0

God jul!

Sara