Iller iFokus

Iller

Etikett: berättelser
Läst 489 ggr
myff
0

En helvetes natt full av bajs!!

22.00 Bumbi klättrar in i tvättkorgen med rena kläder i och släpper en skunk fis från helvetet.

Kl 01.00 Bumbi kraffsar på dörren till sovrummet.. husse säger FY!!!!!

04.00 Bumbi kraffsar på dörren igen..husse stänger in bumbi i köket..

06.00 Husse kliver upp för att gå till jobbet, trött för att ha väckts av bumbi..går in i köket och möts av BAJS!! Bumbi har bajsat vid dörren och har klivit i bajset och gått runt och kraffsat på dörren och frysen och skafferiet.. bajs överallt!!

Jag älskar dessa dagar:)

JossanH
0

haha, en riktig skitdag med andra ord :)

Sajtvärd på Iller.ifokus

PatrikF
0

Hehehe.. Bumbi bara lägger fram sin åsikt… det stinker o vara instängd i köket Skrattande

Sara
0

Eller så har hon haft skitkul. Skrattande

Sara

[Cute]
0

Haha vilka roliga komentarer till din tråd, skitbra! Man kan ju inte bli annat än på gott humör.

Flört

AlbaStiffler
0

Lajbans. Inatt kl 03 när jag som vanligt var uppe på toan trampande jag i en bajs. *Grrrr* Eftersom man som gravid får in rutinen att springa upp mitt i natten och pinka UTAN att tända lampan så var det ju givet att det förr eller senare skulle hända. Målet med att inte tända lampan är ju att inte stimullera hjärnan alls, bara göra det man ska och sen krypa ner i sängen och somna om som om man bara gått i sömnen. Men med bajs under foten måste man tända lampan, hiva upp sin extremt osmidiga fot i handfatet och spola av den i iskallt vatten. Sweeeeeeeet. Sen böja sig ner till golvet, trots att man inte når längre än till knäna, och torka upp denna utsmetade bajs och kiss… Suck. Sen var jag klarvaken och kunde inte somna om på några timmar. Och hur glad man blir då kan ni läsa i tråden "Separationsångest". *flinar*

Saga85
0

Jäkla skitdjur ^^

Jag som varit så stolt över hur bra Maja har varit på lådan fick mig en trevlig överraskning idag - hon har en "hemlig" toalett i hörnet under sängen. Massa bajs. Nu när det är uppstädat får det bli en sovhörna. Får hoppas hon fattar piken, annars blir det väl bara till att sätta dit en låda.

Aviendha
0

#6 Haha! Är inte det typiskt så säg ;) Våra hade tydligen ett hål in under soffan. När det började skrammla när vi flyttade den tog vi bort tyget som satt under den, och hittadeett eifeltorn av bajs >.<

Sara
0

Visst är det underbart när man så väl känner doften av bajs och kiss men inte hittar det! Skrikandes

Sara

Musiken
0

Jovisst ar det! Har ocksa hittat en fin gomma under sangen UNDER deras ror!! Vad de nu skulle dit och skita for..

Och sa skrivaren da. Klassiskt. Nisse-skiten.

Saga85
0

Haha, klart skitande blir roligare om det är en utmaning ^^