!!! Iller på tv 3/10 !!
Kl 18-19 på Bolibompa kommer det att visas iller på tv. Buddha ska vara med. Jag antar att det är Pirjo´s Buddha. Men är inte säker.
Men det måste ju ses ! ! !
ja de e pirjos buddha! Humlas pappa..så alla måste kolla!
Åå å ja som inte e hemma förräns 18:45 kan ju hoppas han kommer på slutet då :)
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

jag ska kolla på barnprogram :P
golf.ifokus.se
jajjamen det är tom o pirjos buddha som ska vara med, alla bänka er vid tv:n nuuu!!
hehe det var inte många sekunder men Buddha sötisen är ju så SÖT ;) det var alltså Buddha och Håkan på tv!
det var snabbt överstökat! o Håkan var med på ett hörn också!
Sajtvärd på Iller.ifokus
#6 vi skrev samtidigt!
Sajtvärd på Iller.ifokus
undra just vem han va utlånad till :P vilken håkan btw? :P

jag spelade in det :P det var kort, det raderas nog inom en snar framtid…
golf.ifokus.se

Haha, det var inte mycket att se.
Vanja, Håkan i Illervänner :) satt ju med i styrelsen förutoxo, men jag tror inte du har träffat honom?
Jossan jupp, jag var lite snabbare ;))
#11, vad gör vi illergalningar inte för att få se en skymt av en iller på film eller tv? hehe ;)

Jag trodde man skulle få se mycket mr av honom!
Njo det ahde varit kul, iofs, jag träffar honom jämt så jag lider inte så mkt men det kunde ju varit nån liten intervju med frågor oxo *tycka* :)

neej=( jag sov=( hade ju velat se! någon som vet om den finns utlagd på internet? kollade lite,….
Jag bad chrille spela in det men det var synt att de inte var med lite mer.
Annars är det alltid lika kul och se iller i media. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

ja! jag hörde att det skulle bli, men trodde att det var det programmer som var tidigare:S….vad visades`?

ÅÅÅÅÅ…,.jag hatar min pojkvän!! Han är ju seg. Igår sa han till mig att jag fick lov att kolla på 1:an klockan 5 för de skulle vara med en iller i ett Ur prg. Jag slog på tv och kollade men de var en engelsk serie (rätt bra) Men vad skjutton hade de med iller att göra?? Ja happ nu har vi löst gåtan!! Och så missade jag ännu en gång när det var illrar på tv!! suckar!!
aha håkan från uppsala?

ååh..missade det! typiskt!

Är det sannt? vadå? Hur kommer det sig? Att det är Humlas pappa asså :O

#23: Tror det beror på att han parade sig med Humlas mamma. *retas lite,hihi*
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Vanja, jupp , håkan från uppsala :)