En liten tös kvar -08
Nu är tösen 13 veckor och söker fortfarande ett livslångt och kärleksfullt hem. Det är en tös med otroligt mycke energi i sig och har det lilla extra. Hon är vacc, chipp och veterinärbesiktad. Även stamtavla kommer medfölja, filt med mammans och syskonens lukt, lite mat och en pingelboll.
Pm:a eller maila vid intresse, frågor ang tösen. Vid intresse berätta lite om er och vad ni kan erbjuda våran underbara tös
Mail: norrskenetsilleruppfodning@hotmail.com
Uppfödarsida: www.freewebs.com/emmasillrar
Bild på tösen (Hona 5)
.jpg)

vilken liten pingla :-) söt är hon!

#4 Ja det är hon verkligen, skulle själv behållit henne om jag inte bestämt mig för Rasmus. Otroligt söt och inte tala om charmig hehe. Hoppas hon finner en matte/husse eller både och, det förtjänar hon verkligen=´)

jag fick ett mail av en som var intresserad av valpar frpn mig som missat på min sida att det inte blev några i år så jag tippsade om din lilla tös. denna person fanns i ljusdal och kunde mycket så jag gav denne din hemsida så hoppas vi på att denne hör av sig och för hoppnings vis är hemmet som passar denna tös=) hoppas det inte gjorde något.

Hon är jättesöt.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

#7 Jaha, hon låter perfekt om hon kan mycket om iller då jag är noga med vilka som köper valp av mig. Det gjorde absolut inget, bara tacksam över. Får gå in och kolla mailen sen=)
#8 Otroligt, ska försöka få lite mer fina bilder på henne så det blir lite mer uppdaterade bilder på tösen hehe

#9 men om du är noga med vilka som köper skulle du kanske inte lagt på blocket=/ hoppas du inte får allt för många dumma samtal och mail från folk som ser annonsen där. det fick ju jag tyvärr.

vilken goding :)

#10 Jag är noga med mina köpare men annonserar på blocket!!!
Det finns många därute i vårt avlånga land som har stort intresse av illrar, men som inte vistas härinne eller på andra sajter. Somliga har inte tillgång till dator eller vet knappt hur en dator fungerar, men har vänner, grannar eller arbetskamrater som letat på blocket åt dem.
Man får helt enkelt sålla bort idioterna ;)

#10 Man kan vell ändå va noga med valpköpare ändå. Jag har redan mailat till illercafé och illervänner att jag vill annonsera om tösen och efter en vecka så tänkte ja "ähh man kan alltid testa och se om det finns några guldkorn där inne" kräver ändå att dom berättar lite om sig osv och så har jag som krav att man ska komma hit en gång först innan jag bestämmer mig.
#11 Tackar, tösen rodnar
#12 Ja precis, idioterna lägger man inte ens ner tid eller energi att svara på. Man vill att det ska va lätt att hitta som du skrev.=)

#12 och #13 jo men det jag menar är bara att jag hoppas att ni slipper idioterna dom slösar ens tid så mycket. när jag omplacerade nora och dede var det en utländs kille som ringde och ville ha dom men jag sa nej då han inte ens visste riktigt vad en iller va utan bara att dom såg söt ut på bilden. och jag sa ifrån och han fortsatte ringa och maila och försökte tjata tills sig dom iaf.

#14 usch vilken jobbig typ, men jag har bara lämnat ut mailen och inte mobilnr då jag vill läsa i lugn och ro. Så slipper jag dom samtalen på mobilen, finns vissa som kan ringa mitt i natten och vissa bara jävlas, de va jag med om när jag sålde min stora crazy frog.

#15 ja det hade jag oxå men i och med namnet i adressen och vart jag bodde luskade folk fram nummret*suck*

#16 Jaha=( Skrev du både för och efternamn?

#17 nej jag gjorde ju inte det har ingen aning hur dom lyckades få fram nummret men det går väl bara man vill. sen hade jag tusen barn som ringde och ville ha dom för deras föräldrar hade sagt att dom skulle få köpa en råtta eller liknande=( *suck*

#18 Jaha okej, jobbigt=( Han som du tipsade mig om har mailat nu så vi håller på och pratar så vi får se hur det blir=)
Tösen och resten av gänget har nu duschat och det gick bra fast dom tyckte de va roligare att själv gå i strålen och dyka i baljan hehe. bara Rasmus som riktigt mös till sig när jag schamponerade in nacken på honom, han höll nästan på att somna=´)

#19 okej vad roligt hoppas att det är ett hem som är bra för henne då=)
Jätte söt liten tjej:) Hoppas hon får ett bra hem: )
jättebra att barn ringer för då kan ju en illerägare berätta för dessa att en iller INTE är en råtta så då kanske dom lärt sig nåt…
Sajtvärd på Iller.ifokus

#20 Jag hoppas den personen är den rätte=)
#21 Det hoppas jag också, det förtjänar hon. Hon är så go och vill jämnt upp i famnen och ska helst va med jämnt hehe
#22 Ja det har du rätt i

Eftersom jag fått mail om frågan om denna tös är kvar så tänkte jag bara att jag skulle berätta här inne att hon har fått ett hem och bor nu mer i Järvsö och heter Elsa och har katt som kompis
(minns inte om det va en eller två katter)

Ska jag låsa tråden åt dig?
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Ja gärna, den behövs inte längre.
alla har fått egna super bra hem