Iller iFokus

Iller

Etikett: allmänt-om-iller
Läst 324 ggr
ferretgirl
0

Iller information på Sundspärlan i Helsingborg.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan alla!!!

Har lite info att dela med mig av som gäller Busiga Illerföreningen, vi i STIF Lokalgrupp Skåne är i år åter inbjudna att stå och informera om våra pälsbollar på Helsingborgs Kaninförenings utställning den 2-3 september mellan ca 9:00 och 17:00 båda dagarna (kan ibland bli längre dock max till vid 18:00 tiden och ibland kortare tid, allt beror delvis på vädret och hur många deltagande kaniner som kommer). För mer info och anmälan för att delta, ring mig Christel på tele 0735-328634 eller maila mig på trollvalpen@hotmail.com så skickar jag info om hela programet.

Christel/Trollet

Madde
0

Det låter som något kul. synd man bor så långt bort bara. =(

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

ferretgirl
0

BIF har varit med där nu i ett antal år, själv är det 5 året jag är med om jag räknar rätt, iallafall är det minst 4 jag och mina illrar har varit med. Vi har jätte kul där, och det kommer en hel del människor som är nyfikna på hur det är att ha iller. Var bor du då???

Faxlin
0

*puttar*

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Therese-jhfd
0

Men Åsa. Sundspärlan har redan varit, så den här tråden behöver inte puttas upp längre. Hihi. Flört Försök få lite sömn om nätterna min vän.

Faxlin
0

haha, jag läste fel ju Generad

Audiatur et altera pars

Roxanne
0

#4 Instämmer ;) (det där om sömn)

Faxlin
0

#6: Va? Försöker nni påpeka att jag behöver sova mer? Nu är ni väl ute och cyklar i alla fall. Jag som sover flera timmar i veckan. ;-)

Audiatur et altera pars