OT uppäten av maskar.
Hejsan!!
VARNING VARNING!!
Klarar ni av att hör om kvinnan som nästan blev uppäten av maskar? Kolla då in det här.
http://video.msn.com/?mkt=sv-se&vid=47234113cd11-47bcb196beff8259e674&from=SVSE_WOWTV&tab=m
1223556439084

Hur tusan kan man ligga så länge så att det börja kräla maskar "ut och in i kroppen"?
åh fy :(

jag har en känsla av att jag inte ska titta..
Jag ska inte titta, såg en video med en afrikansk kvinna dom plockade vita larver ur tuttatrna på, sedan dess har jag fobi för sånna kryp.
Jag själv begriper inte hur sonen kunde låta sin mor ligga så länge utan att han gjorde nått åt det. För det tar liksom mer än en dag för att maskar ska ta sig in i ett hus med levande varelser i. Hade varit en annan 5:a om hon låg och var död, för då tar det mellan ett par timmar till någon dag innan kroppen är full av fluglarver och annat skit.
Ja exakt.. men jag tror jag läste om detta för ett tag sedan.. fattar inte heller hur man kan låta någon ligga bara med massa äckel som kryper in i sig måste ha börjat med ett liggsår som ruttnade och sen så kom det flugor och la ägg där (altså ingen vård av såren) sen måste det tagigt några dagar att kläckas sedan tar det ytterligare en tid innan dom hittar nya ställen att vara på. otroligt vidrigt faktiskt.