OT Skriva inlägg
Jag blir tokig när jag ska skriva inlägg. Jag får inte upp några ikoner what so ever där jag kan göra fet eller kursiv stil, länka eller något sådant.
När jag byter rad så hoppar det alltid ned en rad men när jag postar så har texten hamnat 2 rader ned (som denna)
Är det någon som vet vad det är för fel och varför jag inte får upp några ikoner. Jag kan inte förstärka något i mina inlägg mer än med stora bokstäver och det börjar bli irriterande!
Sajtvärd på Iller.ifokus

Hos mig har det strulat en del med. När man trycker enter i skrivfönstret tex så öppnas det där pop-upfönstret för Mina inlägg eller så uppdateras sidan tex. Ibland får jag även upp "mina inlägg" när jag skriver, verkar som om något sorts kommando är satt till detta fönster, och som jag råkar trycka när jag skriver för fort… Lite irriterande…

Vad har du för webbläsare? Jag har mozilla firefok, och här har jag alla ikoner… dock brukar det ta någa sekunder innan de dyker upp, och skriver jag för tidigt, innan de har dykt upp, då brukar jag komma till en annan tråd :S
golf.ifokus.se
Jag har också firefox och har haft samma hela tiden. Det slutade fungera för ett par månader sedan, eller ännu längre sedan.. Fönstrena kommer aldrig upp. Jag blir så irriterad så det finns inte!
Sajtvärd på Iller.ifokus
Gå till support.ifokus :)

Support iFokus är det bästa stället för att få hjälp med sådant här. Dock kan jag svara på det där med att det kommer upp nya fönster. Det är kortkommandon och de dyker upp när vi har lite för bråttom med att börja skriva. Om raden ovanför komentaren inte syns där man kan välja just smilisar, fetstil, kursivstil mm. Då kommer man automatiskt till något annat ställe om man råkar trycka i något av kortkommandona. Händer mig ofta då jag tycker att den laddar upp för segt.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Det är förmodligen inte färdigladdat. Om du klickar i rutan, utan att skriva, och sen väntar ett tag (upp till en minut) så brukar det komma. :)
#6 Jag kan sitta en timme utan att det händer något… Har inte haft några ikoner en endaste gång på ett par månader nu…
Sajtvärd på Iller.ifokus
Jag kör Firefox (version 3) och det går bra. Alla ikoner på plats.
Vad gäller dubbel radmatning så får man alltid det om man bara slår
För att slippa dubbel radmatning så håll ner
- rad 1
- rad 2
- rad 3
Det enda jag inte fått att funka i Firefox är att klistra in bilder direkt i inläggen. Hittade en sida som beskrev ändringar som behövde göras i en fil som heter user.js som ska ligga i Firefox arbetskatalog för den personliga profilen, men jag får ändå inte det att funka.
_____
Bogey
#8 jag vet hur man gör för att få enkelt eller dubbelt radslag men nu blir det alltid dubbelt även om jag håller inne Shift.. Och jag ser bara enkelt radslag när jag skriver det men när det postas så blir det dubbelt- det är det som är problemet. :)
Sajtvärd på Iller.ifokus
#9 Ok, ledsen förstod inte riktigt det.
Om du kör Firefox så finns i.a.f. en fördel med den jämfört med MSIE. Börjar den krångla så kan man alltid avinstallera den och sen installera den på nytt. Och har du inte redan provat version 3 så gör det.
_____
Bogey
#10 Jag vet att jag skrev otydligt.. :) felet med mig är att jag är så otroligt datadöd, får nog hålla ut några veckor o sedan skaffa lite hjälp när jag kommer hem till svealand
Sajtvärd på Iller.ifokus
Och allt jag behövde göra var att uppdatera Firefox!! Nu är det fixat gott folk.. Finally..
Sajtvärd på Iller.ifokus
Finally!!
(som jag faktiskt KAN skriva nu)
Sajtvärd på Iller.ifokus