Iller iFokus

Iller

Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 442 ggr
ferretgirl
0

My söker nytt hem

Hejsan!!!

Fick idag mail från Lilla My´s ägare att hon vill omplacera henne, detta pga att det inte funkar där hemma. Jag vet inte vad det är som inte funkar, men jag hoppas att jag får svar på detta inom kort. Så nu undrar jag om det finns någon som är intresserad av att  ta denna lilla tös hem till sig? Mysis bor för tillfället i Malmö, så det hade varit bra om det hade varit någon där nere ifrån, eller iallafall i Skåne någonstans. My är en albino tös som nu är ca 6 månader gamal, här hemma var hon jätte snäll och var min personliga frisör. Hon älskade att raffsa i mitt hår, speciellt om jag hade hästsvans, hon var mycket kelig och mysig här hemma, därav namnet hon har. Ni som är intresserade av henne, skriv ett PM här inne, eller så mailar ni till trollvalpen@hotmail.com så svarar jag er så fort jag kan. Ni får då namnet på tjejen som har henne samt hennes adress och telenr.

Fotot på My är när hon var ca 3½ månad gamal, har inget på henne som hon ser ut idag.

Christel.

Angel83
0

Ingen som vill ge Mys ett bra hem?

Sammy09
0

Hej hur mycket kostar My?

ferretgirl
0

My har hittat ett hem redan. Det är någon här innen om jag minns rätt som har tagit hand om henne, denna person har 2-3 illrar sedan tidigare, men hon får själv ge sig till känna när hon känner för det. Vill liksom inte trumpeta ut detta om det är så att hon inte vill gå ut med det.