Iller iFokus

Iller

Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 826 ggr
anetka
0

Två illerflickor söker nytt hem

Trodde inte att den här hemska dagen skulle komma, men dessvärre är den här. Jag har insett att jag tyvärr inte kan behålla mina flickor, utan att de får det bättre i nya hem. På grund av ohälsa, ekonomi och mindre tid känner jag att jag inte kan ge tjejerna allt det de är värda. Det känns fruktansvärt.

Så Corinne och Tiffany söker nu nytt hem, antingen tillsammans eller var för sig. De är båda viltfärgade och ca 2,5 år gamla. De är kastrerade och försäkrade.

Corinne är mycket pigg och lekfull och behöver en pigg kompis. Tycker om att gå ut och är duktig på att gå i sele. Hon är duktig på lådan under förutsättning att den är ren. Kan nafsa när hon blir uppspelt och leker men i övrigt bits hon inte.

Tiffany är mer lugn och ganska mammig. Väldigt nyfiken och snabbt på plats så fort man öppnar ett skåp. Hon är jätteduktig på lådan, vare sig den är skitig eller ren. Bits inte, men kan ibland nypa i tån när hon vill ha uppmärksamhet.

Det är mycket viktigt för mig att de kommer till ett bra hem där man har mycket tid och kärlek för dem och vet vad man ger sig in på när man skaffa iller. Jag och flickorna finns i Borås och ni får mer än gärna komma och hälsa på.

Om någon är intresserad så hör av er så får ni veta mer om oss och vi om er, kan nås på mail:

anetka
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det här är Corinne.

anetka
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Och det här är Tiffany.

[IsabelleA]
0

Tiffany <3 får man fråga om dem kostar något?

anetka
0

#3 Jag har inte funderat på det än..  det viktigaste är att de kommer till ett bra hem. Jag tar upp den frågan med den/de som är intresserade.

Tusss
0

oj vad trist :( Hoppas tjejerna hittar ett bra och livslångt hem!

sofie
0

Åhh vad tråkigt att höra anette. Hoppas flickorna kommer till bra hem. Corinne har ju flyttat en del, vore jätte skoj om man kunde få veta vart hon hamnar sen.

anetka
0

*putt*

[IsabelleA]
0

Vart finns dem någonstans?

UlrikaD
0

Står i första inlägget att de bor i Borås.

AlbaStiffler
0

putt

[IsabelleA]
0

Puuutt

anetka
0

putt

Denna kommentar har tagits bort.
AlbaStiffler
0

Puttar upp flickorna om de inte blivit omplacerade än

IceLinn
0

tiffany <3 hon är jätte söt!!

Corinne också!!

Har du tiffany kvar eller är hon såld?? Skrattande

anetka
0

Hej!

Tjejerna har nu tillsammans hittat ett nytt hem hos en tjej i Stockholm. Även om det känns trist nu när de har åkt så är jag övertygad om att de kommer få det jättebra hos sin nya familj. Jag har fått höra att allt går bra, tjejena varkar ha anpassat sig snabbt och är igång och busar, och den nya familjen är helförtjusta i dem.

Aviendha
0

#16 Vad kul att höra att de har fått ett bra hem tillsammans =)

Inlägget är låst för nya kommentarer