Iller iFokus

Iller

Etiketter: fodergodis
Läst 1888 ggr
sarae
0

Billigt vitalin på nätet

Titta vad jag har hittat!! här kan ni köpa riktigt billigt vitalin!

http://www.hungryferrets.se/

LiindaLarsson
0

låter ju jätte bra :)

Norrskenets
0

Det va billigt=D såg även att dom kommer på illeryran i gävle=D

Theres
0

Jag önskar att jag hade pengar… =/

golf.ifokus.se

FerretCrow
0

jasså ska detta företag dit oxå=)

Smex
0

hmm, detta var ju lite försent. Har skickat efter mat som kom idag. Jaja, då vet jag det nästa gång =)

Xannadu
0

Det som är bra med de är att man kan hämta ut de på huvudlagren om man bor i närheten o slipper då frakten o det är bra.

Faxlin
0

Bara jag som är blind. Hittade inte priset på hemsidan :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

klarsferrets
0

#7 du får gå in på beställnings formuläret där står priset

Faxlin
0

Aha, tack. ;-)

Audiatur et altera pars

Ceciliaolucifer
0

Vad brukar det kosta annars? jag har noll koll!

sarae
0

jag betalar 565 per kartong + 125 påsen

holtz
0

Grymt bra!

skrollan
0

hur mycket kostar 10 kg annars ? :) ska jag passa på i sommar när vi är i uddevalla , fast örebro är inte så jäkla långt till :)

Madde
0

Jag tycker det är superbra att det finns att tillgå. =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

sarae
0
Sara
0

Ja det är klart Madde, det är ju du, Anna-Karin och Maria som har lagren. Glad

Sara

ViktorMarina
0

Fan vad bra!

FerretCrow
0

visst är det där vitalin ferret?

elinn
0

#19 Japp det är vitalin för illrar =)

FerretCrow
0

okej det är ju lite synd att Miilo inte kan äta det =(

Theres
0

#21 Varför kan han inte det?

golf.ifokus.se

FerretCrow
0

#22 han blir dålig i kistan av det=P

skrollan
0

#15 är 565 per kartong + 125 påsen = 10 kg?

elinn
0

#24 En kartong (565:-) är 10kg. Vill man köpa mindre än 10kg finns det påsar med 2kg i varje och dessa kostar 125:- =)

(Sorry att jag svarade åt dig Sara Flört)

skrollan
0

#25 tack så mycket, nu förstod jag bättre ! :)

sarae
0

#25 snarare tack så mycket ;)

elinn
0

Kan skvallra lite tyst om att det även kommer finnas Vitalin hos mig i Gävle om någon här runtomkring är intresserad…

skrollan
0

varför bor jag på fel ställe i sverige för =(

Madde
0

Vart bor du då skrollan?

Om inte annat kan du ordna en iller träff som kanske gör att maten kommer till dig. =)

[tiiia]
0

465kr för 10 kilo mat är ju okej, men 200 spänn i frakt ? blir inte så billigt då :S

sarae
0

#31 men här kostar det 465 INTE 565

TottsiGirl
0

#31 tyvärr finns de dessutom en risk att fodret kanske tom kommer kosta 345 i frakt då fodret väger 10kg men sen kommer ju kartonger och sånt till och då kan de ju tippa över 10kg  gränsen tyvärr :S

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Madde
0

Tidigare har jag alltid köpt mat när jag åkt på träffar eller utställningar eller när jag haft vägarna förbi där maten finns.

Vilket jag nu kommer slippa. =)

skrollan
0

jag bor en mil utanför södertälje, ja en träff kanske man skulle kunan fixa :)

Sara
0

# 33 Ok, så den hundring man sparar på maten för 10 kg förlorar man i frakt om man jämför med Amhs?

Sara

sarae
0

personligen så har jag aldrig beställt hem mat utan bara köpt på träffar och dylikt…och att få maten så nära mig passar mig aldeles uuuutmärkt ;)

TottsiGirl
0

#36 Amhs kör samma frakt via posten så de ska vara samma fraktkostnader

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Sara
0

Inte enligt hennes hemsida.

Sara

TottsiGirl
0

#39 Har nu kollat postens hemsida och justerat mina priser några priser var fel men posten hade även efter nyår höjt en del av sina priser.. Så nu är sidan uppdaterad.

Men annars är det ju självklart att vi försöker få så låga fraktkostnader som möjligt!

sarae
0

vill man köpa här eller nån annatsans är väl upp till var och en..jag förstår inte poängen med att poängtera skillnader?

själv tycker jag det e super med ännu en återförsäljare av vitalin. lite konkurans har ingen mått dåligt av! särkilt inte våra illrar Skrattande

Sara
0

Men det är väl klart att folk ska veta skillnaderna?

Sara

TottsiGirl
0

#42 Fast skillnaden är ju att vi är billigare på vitalin att det skiljde sig på fraktprislistan va tryckfelsnissen som hade varit framme och nu är det årgärdat :)

Faxlin
0

Vad bra att det kom fram att det var tryckfelsnisse. Då vet alla som vill beställa Vitalin att det nu finns två ställen som säljer detta foder. Och att det är 100:- billigare med 10kg från det ena företaget. Fri konkurans. Sådant är bra.

Sedan tycker jag det är ypperligt bra att man kan köpa på träffar och sådant med. Tror de flesta köper sin mat på träffar och utställningar för att slippa frakten. Åtminstone gjorde jag det förrut när jag köpte Vitalin till mina.

Audiatur et altera pars

Sara
0

# 43 Jo, men det är en skillnad. Flört

Sara

TottsiGirl
0

#45 hehe visserligen sant :)

Madde
0

Tryckfelsnisse kan vara framme rätt lätt. =)

Madde
0

Kan uppdatera med att det finns mat i örebro nu. Glad

TottsiGirl
0

Hej hopp!

Om det finns någon som är intresserad av att köpa Vitalin på Yran får ni gärna förbeställa redan nu.. Detta för att garantera att ni får foder då vi pga platsbrist inte kan ha med oss hur mycket foder som helst.

För att lägga en förbeställning går ni in på www.hungryferrets.se och klickar på beställ, fyll i dina uppgifter och på fraktsätt väljer du alternativ "Annat" och skriver att du vill hämta på Iller Yran.

//Maria
Hungry Ferrets

[tiiia]
0

ni som köper 10kg säckar, ungefär hur länge räcker en sån eg? åt t.ex två illrar?

sarae
0

#50 när jag bara hade 2 så köpte jag kasnke max 2 kartonger per år/1,5 år. Så en påse räckte drygt en månad ungefär.

skrollan
0

vi köper från teba, det är väl 7 kg? Vi köpte senast i oktober och nu var vi tvugna att beställa en ny omgång så att vi inte sitter utan mat sedan. :)

Madde
0

ja ska man vara säker på att få mat med sig hem från utställningen är det ju bra och boka i förväg. =)))

Svårt och veta hur mycket det går åt i förväg.

sarae
0

fick foder levererat till dörren idag..det kallar jag lyx ;)

Madde
0

yes visst är det lyx. =)

TottsiGirl
0

Kanske vore bra med en liten uppdatering nu sedan senast!

Numera har det tillkommit yttlerigare 2 lager i Sverige där ni kan hämta ut er order och på så sätt slippa frakten.

Numera finns det även lager i Gävle och i Skara :)
Så totalt finns vi på 5 platser, Uddevalla, Viskafors, Örebro, Gävle och Skara! Men vi rör oss också mycket i övriga Sverige, passerar vi just där du bor tar vi naturligtvis foder med oss.

Våra priser är alltid låga 10kg Vitalin 465kr och 2kg 100kr

Håll er alltid uppdaterade om vad som är på gång och om det finns några aktuella erbjudande på min hemsida www.hungryferrets.se, funderar ni på något är det bara att höra av er till info@hungryferrets.se

//Maria

skrollan
0

ni borde ha ett lagar i sthlm ;)

TottsiGirl
0

#56 Finns det önskemål från kunderna på detta så ska jag ju självklart försöka ordna detta :)

Norrskenets
0

#58 Borde finnas längre uppåt landet;) tex västernorrland *ler*

TottsiGirl
0

Jag kan nu glatt meddela att Hungry Ferrets även har ett lager i Stockholm där man kan hämta ut sin foderbeställning Skrattande Läs mer på www.hungryferrets.se

Saga85
0

Tänkte bara kollla lite angående lager. Står att det är slut i Skara, men det är bara tillfälligt? Har ingen iller just nu, men när det blir dags är det perfekt för mig iom att jag har en vän i Skara som pendlar till Göteborg ofta.

skrollan
0

vart i sthlm är det? :)

Aviendha
0

Fasiken. Hoppas det kommer nytt till Skara snart då, jag som bor här vill ju inte betala frakt om jag inte behöver ;)

Sara
0

# 61 Prata med Amhs-illertorg (bor i Skövde) så kanske de kan leverera till din vän.

Sara

sarae
0

#61 Det är bara tillfälligt slut :) Lagret kommer att fyllas på så fort det bara går!

#63 klart det kommer nytt :) "kaffe" (saft?) ingår i köpet vet du väll :P

Munken
0

är Vitalin den bästa maten eller är det bara så att det är den som är billigast?jag kör med ferret complete är det något som också är bra?mina illrar verkar gilla det

sarae
0

#66 Min personliga åsikt är att Vitalin och Totally Ferret är de enda torrfoder för iller, tillgängliga i sverige, som är något att ha.

Läs innehållsförteckningen på olika torrfoder, så kan man snabbt själv dra slutsatser om vilket foder man finner lämpligast för sin iller. Det är inte bara protein och fett innehållet som är viktigt, utan det är VAD som ger just det protein/fett etc innehållet som avgör om det är ett bra foder

Att ge en iller ett visst foder bara för att den gillar det är inte ett bra argument. De flesta illrar älskar friskies, whiskas, chocklad, socker osv men det är ingen ra anledning till att låta dem äta det :)

Aviendha
0

#65 DET är service ;)

#66 Illrar är som de flesta - vanedjur. De äter det de brukar äta, men det är enkelt att byta över till nytt torrfoder för det mesta. I annat kan jag bara stå och nicka instämmande som ett fån bakom sarae i frågan ;)

TottsiGirl
0

Nu är jag äntligen tillbaka bakom datorn, ledsen att ni fått vänta på svar.

Som Sarae har skrivit är Vitalinet bara tillfälligt slut och jag väntar hem en ny leverans i slutet av denna veckan/början av nästa. Vi har sålt betydligt mer än beräknat så på Änglaillern köpte kunderna nästan helt slut på lagret hehe. Men nu är det nya kartongr på väg så snart är det fullt i lagrena igen :)

#62 Lagret ligger i upplandsväsby

Saga85
0

#69 Bådar gott för Saga ^^

Har en synpunkt bara - det kanske skulle vara en bra idé att skriva ut mer exakt vart era lager ligger på hemsidan? Mer än bara stad. F.ö. super att man kan hämta ut det själv.

TottsiGirl
0

#70 Ska ta och lägga till lite mer information på hemsidan om vart i städerna man kan hitta de olika lagrena. Fulla adresser får man när man sedan när man lagt sin order via hemsidan.

Tack för dina åsikter är kanon men bra idéer och funderingar :)

Aviendha
0

Ja det kan ju vara en idé, man behöver ju inte skriva ut fulla adressen. Som i Skara så är allt nära ;) Men i sthlm, så kan det ju vara bra att skriva vilken stadsdel eller liknande, stan är ju inte liten precis ;)

I övrigt älskar jag att det finns så många lager! Nu bor ju jag nära, men om inte annat kan man be någon hämta som ska förbi eller så om man vill slippa frakten.