Iller iFokus

Iller

Etiketter: säljesköpesomplaceras
Läst 439 ggr
leeanlej
0

Nisse till salu 1000 kr

Behåller honom!

klarsferrets
0

varför kan ni inte gå till baka till uppfödaren .??

ni har väll skrivit ett kontrakt på iller valpen i vilket fall som hälst så bör ni ta kontakt med  uppfödaren.

Denne bör hjälpa er i denna cituationen.

Men personligen tycker jag att ni ska ta kontakt med omplaserings kordinator som finns här på forumet så han inte blir om flyad för mycket. dom är jätte duktiga på att finna bra hem åt en iller som behöver ett hem.

leeanlej
0

Köpte inte honom med kontrakt. Var ingen uppfödare så. tror det var en olycka eller första kull.

Omflyad? omflyttad?

vem är omplaceringskoordinator?

klarsferrets
0

sara e här på forumet är omplserings kordinator.

du har även johanna som finns här oxå .

jag menar inte att va elak eller så.

tyverr så är jag ordblind så det kan låta hårt i bland o i så fal om du kännde det så ber jag om ursäkt.

ps sara e finns ute nu på forumet

leeanlej
0

tror jag skrev till henne…=)

Boppis
0

hej har du hittat någon som vill ha Nisse??? Själv vill jag att min iller Tilda ska få en kompis att leka med. Hon e snart sex månader och jag tycker synd om henne som inte har några kompisar. Så jag kan tänka mig att ta han…

Madde
0

Hoppas du hittar en bra ägare till Nisse. =)

Du har ju i alla fall en kandidat till nisse. Ev boppis. =) Finns säkert någon annan här inne som är intresserad oxå. =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Flisa
0

Ohhh….. hell också att jag redan snackat med en uppfödare, annars skulle ju detta vara perfekt, men jaja, jag ska ju ha valp ;/

leeanlej
0

Ingen som kan ta hand om min mysnisse?

man kanske skulle byta ut maken istället. Illrar är verkligen perfekta husdjur… undrar ifall han skulle kunna tåla en hona. Är värt att ta reda på…nån som bor i blekinge o har en flickiller som man kan få lukta på?=)

[Luna]
0

Tycker du ska omplacera karen i huset. hihihi.
Jag har illrar hemma så de räcker och blir över.
Ja folk av de manliga könet också för den delen så jag kan tyvärr inte hjälpa dig :D

sarae
0

tål han inte killen så kommer han nog inte tåla en tjej heller…om han bara är 14 veckor så har han inte kommit i brunst ännu…dessutom är det ju inte lukten man blir alergisk emot utan det som finns på huden så att säga…så kön spelar ingen roll egentligen…däremot kan det bli besvärligare när de går i brunst

leeanlej
0

Tusan med. Både jag o maken tycker han är helt underbar lite krabat…  Jag måste försöka bli av med honom innan 1/11

vill ju få tillbaka lite pengar som vi lagt ner på honom men bara han kommer till ett bra hem så är vi nöjda. helst i blekinge(karlshamnsområdet)

Theres
0

det är nog melwins bror vi pratar om här va? =)

golf.ifokus.se

leeanlej
0

jajamensan… =)

ang3lica
0

Åhh, om jag bara kunde övertala min sambo om att vi visst behöver en liten iller till. Och om jag bara kunde få Busan att förstå att man ska inte äta upp andra illrar… Fundersam

sarae
0

hihihi…#14, bra att du å jag fortfarande har samma problem…eller inte….Busan e faktiskt den enda iller mina e rädda för.. Flört

leeanlej
0

Nu sänker jag priset på nisse. 500 eller vad ni tycker det är värt att ge. han är ca 4 månader nu o inte bitfri men dock bits han inte hårt. någon runt om blekinge som kan tänka sig att ta honom?? Självklart är det hemmet o inte priset som räknas! Kan tänka mig att ge bort honom om det bara är rätt person!

Börjar bli lite bråttom nu…en månad till flytt till annan lgh!

Theres
0

om ingen annan erbjuder sig så kan jag säker ta honom, tror jag

golf.ifokus.se

klarsferrets
0

Jag anser att du lämnar han till omplaserings kordinatorn sarae här på forumet .

du bör ta kontakt med henne hon har sara.edsler@comhem.se

hon kan hjälpa dig till ett rätt hem för den lille

Theres
0

fast sen är det väl så att du ville ha honom nära blekinge så du kunde hälsa på honom?

golf.ifokus.se

leeanlej
0

ja. Men sarae bodde ju långt iväg. Fast jag har skrivit till henne,

Vill ha nisse i blekinge helst!

sarae
0

Jag  bor i Göteborg, men det e ju inte jag som skall ha honom ;) utan jag hjälper till med att hitta hem i hela sverige….håller på att kolla lite… e däremot lite dålig på geografi…e stockholm för långt ifrån där du bor?

emoflickan
0

Sara jag kan iaf infoga att sthlm är mkt långt från Blekinge ;) annars är jag oxo dålig på geografi hehe

sarae
0

jaha du…där ser man ;) tack tack hanna! e en totaaaaal katastrof vad  gäller sveriges geografi… men fråga mig gärna om sydamerikas geografi..den kan jag i varje fall hihihihi

emoflickan
0

haha ska ha det i minnet ;) jag vet iaf att mellan blekinge o sthlm ligger småland o östergötland så det är iaf hyffsat stora sträckor vi pratar om ;) *smålänning som man är* hehe.

Theres
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

ja, blekinge ligger ju bredvid skåne :P

och nisse befinner sig längst ner i blekinge :P

vilket alltså betyder den där svängen längst ner på svrigekartan innan skåne, om någon fattar? :P

golf.ifokus.se

ang3lica
0

Åhh, om det inte hade varit så långt bort. Då kunde man prova om Busan skulle kunna tänka sig att acceptera en liten kompis… Att övertala sambon hade varit ett senare problem! Flört

sarae
0

hihihi…du kan ju alltid omplacerina din sambo Angelica Räcka ut tungan eller i alla fall hota med det hihihihi

ang3lica
0

Hade jag bara fått Busan att tycka om en annan iller… Då hade problem nummer två egentligen inte varit något problem. Jag hade fjäskat, gråtit, skrikit, hotat… Ja, ni förstår nog. Flört Nä, det hade nog gått bra. Erik har ingen anledning till att han inte vill ha en iller till.. Så har jag lyckats tjata mig till en iller, så ska jag väl lyckas med en till! Skrattande

sarae
0

hihhihih det har du nog rätt i! Vi kvinnor e duktiga på sånt hihihi….Tror att du och jag skall gå i terapi med våra illrar….de är ju heeeeeelt hopplösa…. ;) Fast mina har jag faktikst insett inte e så farliga mot andra illrar om man e hemma hos någon annan….

Ska du med på IT? Annars får du komma på nästa träff, så busan får träffa så många illrar som möjligt, en dag kanske hon skärper sig ;)

ang3lica
0

Nä, jag ska inte på IT. Men jag och Busan ser fram emot nästa träff! Jag ska försöka prata henne till rätta tills dess..

sarae
0

hihihihi….om inte annat kan ju hon å stitch få ge sig på varandra igen Flört

Roxanne
0

Finns det ingen bild ? :D:D:D:D

leeanlej
0

Har bara på mobilen. funkar inte att lägga över dem till datorn.

Ni som intresserade kan ju skicka telefonnr så skickar jag ett mms.

Roxanne
0

#33 hihii, men det är ju dyyyyrt :P

Madde
0

#33: Vet du om att du kan skicka MMS till Iller.ifokus?? Om inte så ska jag putta upp den tråden så får du läsa den. =) Så kanske vi får se en bild.

leeanlej
0

hade jag ingen aning om. var står infon om det? skicka länk om möjligt!

Madde
0

Jag har precis puttat upp den men den har nog åkt ner. Du kan hitta den här ----> iFokus Skapat: 2006-07-09 00:16:42" rel="noopener noreferrer" target="_blank">MMS till ifokus

Hoppas att det är till nytta.

leeanlej
0

står inte hur man gör. får leta lite..

Tesan
0

E Nisse kvar?

Vi söker en pojke, fast i gbg området! Har ni vägarna förbi gbg kanske! Han kan nog passa in till våra andra 2 Egon 4år o Kerstin4mån! Ska INTE ta bäbisar!

E han snäll o rumsren?! Massa kärlek finns det här!

Hör av dig isåfall

tess-persson@hotmail.com

leeanlej
0

Ev ska vi förbi gtb. ska se med maken!

Rumsren så länge hans låda är ren o den står i rätt hörn! Snäll? Han små bits men oftast inte hårt. fruktansvärt leksen och han sover nästan hela nätterna numera.

skriver när jag vet mer.

Tesan
0

Låter jätte bra!

Självklart får ni det ni ville ha för honom i början!

Hoppas….Cool