Vi söker nya hem OMPLACERES
2 pojkar söker nytt hem
Två viltfärgade killar födda 2006 och 2007 söker nytt hem tillsammans.De är försäkrade *överlåtes på nya ägaren*, vaccinerade, chipmärkta. Otroligt goa grabbar som vill ha mycket uppmärksamhet, lek, bus och en stor dos gos. Är rumsrena, har viss kattvana ej hundvana.
Finns i Uppsala, för mer info maila: omplacering@illervanner.se eller ring: 073-6764436
Ung illerpojke behöver nytt hem
Viltfärgad illerhane ca 6månader gammal söker kärleksfullt och aktivt hem där han får vara med mycket. Är duktig på lådan och väldigt busig. Hundvan, tycker dok inte om närgångna hundar, de är läskiga. Funkar med andra illrar och har träffat hund en gång och det gick bra.
Finns i akuthem i Tidaholm. För mer info maila: omplacering@illervanner.se eller ring: 073-6764436 /Malin
Två illergrabbar söker nytt hem
Intresserad? Maila till omplacering@illervanner.se eller ring: 073-6764436 /Malin Svenska illervänner
VILTFÄRGAD HANE SÖKER NYTT HEM
Viltfärgad illerhane född 2007, kastrerad och vaccinerad, söker nytt kärleksfullt hem. Vill ha mycket bus och aktivering. Kräver en van hand. Finns i Kalmar län just nu placerad i ett akuthem. För visat intresse kontakta mig på: omplacering@illervanner.se alt. ring: 073-6764436 (Malin omplacerings ansvarig Svenska illervänner)
Liten tjej född 2005 vill komma hem
Nyfiken viltfärgad illerhona söker ett eget hem att få komma till då hon nu är placerad i akuthem. Lekfull och trevlig tjej som vill ha mkt uppmärksamhet. Hon är kastrerad och försäkrad. Hon vill INTE bo med andra djur eller illrar då hon tycker är de är jätte läskiga. Finns just nu i Landskrona, för mer info maila: omplacering@illervanner.se eller ring: 0736764436 /Malin Svenska illervänner

Jag skulle kunna tänka mig att ta 6månaderskillen möjligen :) men tidaholm är långt bora…:(

Jag skulle jättegärna ta 6 månaders valpen!!! Finns den kvar?
Jag finns i stockholm, har redan iller men kan tänka mig albino hanen.
Pm:a mig eller maila (issan_almqvist@hotmail.com) om det finns någon iller som söker sällskap och matte. (Jag har mailat illervänner men inte fått något svar, har mailat ganska många gånger innan så nu vet jag inte vart jag ska vända mig eftersom att ingen värkar svara :S)

putt