Nytillskott i familjen...
:D va kul! Grattis!!

#1: Tackar. Har länge saknat detta pipande och den härliga valp lukten här hemma. Så nu trivs jag och barnen med :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Kan jag tro. :P 9 st är det va?

#3: Japp 9 stycken vart det.
Audiatur et altera pars
Vem är den stolta mamma då? Får man se en bild på henne :P

Grattis!!!
Jag vet ju att du verkligen har saknat valp i huset, och nu fick du väl så du teg va? =D
Jag vill också se stolt mamma :)

Grattis till de små bebisarna!
Jag undrar ifall du möjligen tänkt på att sälja någon av dem eller liknande? Isåfall är det bara att kontakta mig för vi söker med ljus och lykta efter fina illrar samt omplaceringsillrar.
Ha det så bra
Med Vänliga Hälsningar Patricia med familjen.

Nawww va söt hon va. Hon ser riktigt flicksöt ut med ^^

#8: Ja tanken är att sälja dem. Inte alla men de flesta :-)
Blir lite väl mycket med 18 illrar hemma :-)
maila mig lite mer information om dig och vad du har att erbjuda en av mina bebisar.
#10: Visst är hon söt. Du ska få en bild på pappa Dunder med :-) Även fast du inte bad om det. hihi
Audiatur et altera pars
Åhh, Grattis!
Sara

Tack sara.
Audiatur et altera pars
Han va väldigt fin. :D har du bollhav till dina illrar :P Ser kul ut.
Ähmm.. Betyder detta att det kommer att finnas vappisar att gosa med på High chaparall? 
Sara

#14: Japp jag har flera hundra bollar. De älskar att busa i dem. Men jag tar bara fram dem i omgångar. Så blir de lika roliga igen :-)
#15: haha, ja valpisarna följer med till HC. Men de är bara fyra veckor då. Men jaa, kanske kan man få gosa liiite om man är snäll. hihi
Audiatur et altera pars
Jag är jääääättesnäll!!! 
Sara
oj vad kul grattis!
Det där med bollhavet, håhå jaja, hittar fortfarande massa bollar trots att man städat upp dem en miljon gånger :-)

#17: haha, vad förvånande att du säger det. haha
#18: Tack jenkass, det är super roligt. Man sitter bara här nere och lyssnar när man sitter vid datorn. Har dem i datarummet.
Och ja, dessa bollar är överallt. Men det är det värt. Mina älskar dem.
Audiatur et altera pars
Grattis!!
grattis :D men fy vad nedrigt av dig att få en massa valpar Åsa! jag är inte alls sugen! nejnej!
Grattis! Guud så små dom är. Ungefär hur långa är dom som nyfödda?
Nämen! Grattis! Vilka sötisar Stella har ynglat av sig.. Nu stillas ju valp-längtan för din skull ett liitet tag framöver Åsa ;)
Paulina

#20: Tack cilla.
#21: Du får komma ut och hälsa på dem och gosa när de blivit lite äldre :-)
#22: Tackar Sara87. Mina är ca 5-6 cm :-)
#23: Japp misstänker att jag ångrar allt mitt suktande om några veckor när jag sitter där med händer som köttfärs för att jag tränar dem att inte bitas :-)
Audiatur et altera pars
så små! :) hoppas ja kan komma och gosa med dom senare i sommar :D kram!

Bara att komma vet du :-)
Audiatur et altera pars

Åhh vilka underbara små blivande dunbollar! GRATTIS mamma Stella och pappa Dunder. Va skönt att det börjar gå åt det andra hållet, ni har haft det så jobbigt. Grattis än en gång ÅsaF!

Vilka små småttingar!
Grattis Åsa! :)

Grattis, måste vara "dunderrekord" hihi… för visst är det den största kullen efter honom?
grattis, vad mysigt :)

#27: Tackar, ja det känns som om dessa små pipisar var precis vad mitt psyke behövde efter allt skit.
#28: Tack Oscar.
#29: haha nu var du lustig. Men du har rätt. Det är Dunder rekord. Hans största kull. Bra kombination tydligen :-)
#30: Tack skrollan.
Audiatur et altera pars

Men Gud va söta dom var.. är heöt avis grattis både till dej åsa och din iller som har blivit en mamma

#31 Ja det kan ja tänka mig, är väldigt avis på dig nu som har små dunbollar med världens godaste doft hos dig, saknar det så mycket=´) du får snusa på valparna åt mig;) sucktar så efter den underbara doften
#24 det gör jag gärna :D det skulle vara supermysigt att få snuffa runt på små bäbisar. så kan jag få längta lite till tills jag kan skaffa en egen :)

#32: Tack Liinda, Stella hälsar att hon är mycket stolt. Så stolt att hon nu börjar visa upp dem för oss :-)
#33: Japp jag ska snuffa på dem. Det är en underbar doft. ;-)
#34: Exakt, så får du bli ännu mer sugen. hihi
Audiatur et altera pars

Grattis Grattis till de små :o)
Så söta *ler*

#35 Det låter bra de, eller kan du skicka lite illedoft i en burk eller något liknande;)
#24 Oj såna småttingar :)
Grattis till valpisarna! Ser fram emot valpbilder :-D

Grattis till tillskottet!
vill inte förstöra tråden men har en liten fråga
hur fungerar det för er som har bollhav till era illrar?
Jag hade ett jätteboll hav tills Zebben kom in i mitt liv, han tuggade sönder det blev bara fliser kvar:S peppar peppar så hände inget men jag fick ta bort dem direkt.
ingen som varit med om samma sak?
/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus
#35 jag vet inte om det går att bli mer sugen en såhär faktist ;D haha!

#41: Du får komma ut och snuffa på dem efter min semester så ska du se attdet går att bli mer sugen. hihi
#40: Tackar. Jag har bara fått kasta en boll på grund av att en boll blivit sönderbiten. Annars har det gått bra här hemma.
#39: Tackar.
#38: Japp de är inte stora de små liven. :-)
#37: Har försökt att skicka lukten. Men det går inte bra.
#36: Tackar.
Audiatur et altera pars
#42 men Åsa, du ska ju vara hjälpsam nu och säga att jag absolut inte kommer att bli mer sugen! :) jag avlider ju redan här borta!

#43: Meehh, jag är ju bara ärlig. Om du kommer hitoch sr ett gäng fem veckors valpisar då kommer du garanterat bli mer sugen. Jag lovar :-)
Audiatur et altera pars

weeeeeeeeee grattis åsa…. ska ta en liten öl o fira för dom i morgon ;o) o ja blir inte full… heheh
Usch va det är jobbigt med alla dessa trådar med valpar… Har ju så svårt att hålla mig till tåls till hösten eller kanske det blir våren. När jag ska skaffa iller valp ;)
#44 inatt ska här jobbas. fram med symaskinen. jag ska designa en väska att sno några bäbisar eller nio :)

#45: *Asg* Du är för härli. Tackar för gratulationerna. :-)
#46: haha, visst är det härligt att sitta och sukta lite. Men jag har ju varit snäll. Inte en massa söta bilder i alla fall. ( åtminstone inte ännu)
#47: hmm, tror du ska få se på dem på avstånd bara. Inget gosande för dig. åtminstone inte utan kroppsvisitering innan hemfärd.
Audiatur et altera pars
48# Nä precis. Men så fort man har lugnat sig , Så vips är där nya bilder på valpar :) haha

#49: haha, men det är väl härligt. Då får du i alla fall lite vila mellan bilderna och trådarna. Jag ska försöka vara snäll och inte lägga ut så många.
Audiatur et altera pars
#50 Ska jag vara ärlig så tror faktiskt det är värre och inte få se bilder på små pälsbollar 

#51: Okej, ska se om jag kan hjälpa till längre fram emd en massa valpis bilder då :-)
Audiatur et altera pars
Yes please… 

#51 Tycker det är både och. Får man se massa valpbilder så är det jätte jobbigt och får man inte se bilder så blir det också jobbigt hihi;)
#54 Jo. Lan ju vara så med :P Men du har iallafall illrar. Jag får sitta och kläma på mina katter och låtsas. He he ;)

#55 Jaha hihi det va värre de, då är det juh ännu jobbigare;D

Åh va mysigt! Grattis!

Tackar för gratulationerna. De små växer så det knakar :-)
Audiatur et altera pars

Ett litet sent grattis från mig. Roligt att det gick vägen för dig… eller rättare sagt för Stella.

Tack Nea. Tänk att våra töser gick och fick valpar på exakt samma dag. ;-)
Audiatur et altera pars

#60 Lite små roligt faktiskt. ;-)

#61; Ja visst är det. ;-)
Audiatur et altera pars
Åsa! När får vi se nya bilder???? Har redan abstinens ju….. vill nosa valp…..
Amor vincit omnia

haha, men Veronica då. Du fick ju se dem i dag. Såååå snabbt med abstinensen. hihi
Men jaja jag ska få tummen ur och lägga ut något till kort. Om inte annat för din skull. hihi
Audiatur et altera pars

grattis *avis på dig*

Inte behöver du vara avis. Du kan ju komma när bebisarna är större och agera bitleksak tll dem om du vill :-)
Audiatur et altera pars

haha nu var ju du rolig :P

#67: Jaa, men visst är jag :-)
De tränas ju individuellt i gos och att inte bitas vet du. Så då kan du få komma och agera bitleksak. hihi
Audiatur et altera pars

*bite me * :P ok jag gör de du befaller.. kan gärna komma å vara kvar någon gång å hjälpa till :P
vad e de för kön på de små? *missat de om de redan står i tråden* Vill se mer bilder också :-D

#70: Jag har nog varit dålig på att uppdatera er. Har fullt upp med att njuta av mna småttingar här. Och så har vi semesterillrarna som kräver sitt med. :-)
Det är i alla fall 3 hanar och 6 honor.
Audiatur et altera pars
bilder Åsa! BILDER :D

haha, jaja det kommer bilder.
Audiatur et altera pars
jag har sett dom live *L* jättesöta,,, och välbevakade av en bodyguard utan dess like , hon biter tom matte =D

#74: haha, men nu biter hon inte matte. Men snacka om att hon högg matte första dagarna om man kom nära. Då fick man muta med godis :-) Men Stella tackar så för berömmet av bebisarna hennes :-)
Audiatur et altera pars
Hur går det Åsa med valparna? Vill ju ha lite ny uppdaterelse med foton snart en månad sedan vi hörde något sist juh!!:-)
Åsa nu edu ju tillbaka, vill ha uppdaterelse hur det går för er o valpisarna! .:-)

haha, ja jag vet. Jag är en usel uppfödare då det gäller att marknadsföra mina bebisar. Behåller nog alla själv :-)
Nej skämt och sido. Jag håller på och försöker fixa så jag får in foton på laptopen, men det går inte så där fantastiskt bra här hemma.
Dock ser ni några nya bilder inne i Kerstins tråd valpsugen. Vet att Veronica fotade en del som hon kan lägga ut med när hon var här i helgen.
Dock kan jag berätta att valpisarna mår bra. De växer så det knakar och börjar bli riktigt sociala. Helt underbara är dom :-) Fast det tycker nog alla om sina valpar. hihi
Audiatur et altera pars
Yes!!! det funkade! ……med en bild iallafall…suck….samma felmeddelande igen "maximum lenght request succeded"
Amor vincit omnia

hmm, är de för stora då kanske. Låter nästan så.
Audiatur et altera pars
#79 en sån sötnos!! 

#82: Bebisen tackar.
Audiatur et altera pars
#79 Ååååh * Vill ha Vill ha Vill haaa * :)

#84: Visst är de lite söta. ;-)
Audiatur et altera pars
Bara Liiiite … ;)
*ser inte, ser inte, ser inte*
Åååsa… Skicka en på posten? :P
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

#86: Ja men det är vad jag försöker säga till dem varje dag här hemma. Ni är inte sååå söta. Så sluta åma er. Men de lyssnar inte. De är övertygad att de är gulligast av alla ändå.
#87: haha, de mår inte så bra då tror jag. Du får komma hit. Har ju en del töser obokade vet du väl :-)
Audiatur et altera pars
Jaa, det är ju precis det jag vet.. :P
Mvh Alex
Värd för Ridsport

#89: Tyckte jag såg en tös här som det stod Alex på ryggen på. En liten ettrig dam som skulle passa dig perfekt. hihi
Audiatur et altera pars
Men Åsa… Inte säga sånt :P Fast pojken har ju gått med på det nu i alla fall, får väl se till att flytta inom en månad nu bara ;P
Jag vill se mer bilder!!
Mvh Alex
Värd för Ridsport

haha, visst är jag snäll. ;-)
Jag ska se till att fixa bilder. Jag looovar. hihi
Audiatur et altera pars

Jaa vad bra! Eller nåt :P
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Nämen oooh… *smälter totalt*
Mvh Alex
Värd för Ridsport

Thihihssihihi.. Vilka sötnosar!
Sara

Ahw… :) Vilken är min lilla bitch då? ^^
Mvh Alex
Värd för Ridsport

Meh vaddå fundera? :P Sånt är jobbigt. Tänk på att jag har vart blond också.
Mvh Alex
Värd för Ridsport
sikka sötnosar! Har alla hittat hem?

Min gud, man vill ju bara äta upp dom så söta dom är.
Dumma Åsa, dumma dumma Åsa…………..
Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

fy fan vilka fina bilder på bäbisarna .. längtar .. å de kliar i mina fingrar
Jäklar, vilka söta iller ungar! :)
#100 Herregud vilka söta bebisar!

hihi IOR är där någonstans :P

#109 redan medlem? haha aa men de sant Ior måste vara där någonstans :P

#107 & #108: Mamma Stella tackar för berömmet och jag med :-)
#109: Ja lilla Ior är där någonstans bland allihopa. :-)
#110: Japp din lilla pälsboll som börjar bli stora killen nu.
Audiatur et altera pars
#111 Varsågod, har du pappan också?

#112: Nej pappa Dunder är det Veronica här på forumet som äger.
Audiatur et altera pars

#113 okej.. hur gamla är dom idag?

Åsa..kan jag ta bilderna här på tråden? Är så kul att ha.
Kram

#15: Nu är de 20 veckor gamla.
#16: Klart du får. De kort jag hade på valpisarna försvann då datorn kraschade. Före det hade jag problem med brännarprogrammet så jag han inte få ut dem på skiva tyvärr. Så de som finns på nätet är de som finns. Så ta de du kan hitta på dem du. ;-)
Audiatur et altera pars
#117 Vill du veta en sak vännen…….alla bilder på valparna finns här hemma =) Tog ju dem för jag ville ha dem också, så de finns kvar allihopa 
Amor vincit omnia
Vad skulle vi göra utan dig Veronica?? Jag vill gärna ha lite bilder oxå.. Så jag kan sitta och gissa vilken sötnos som är min, hon är ju såå himla lugn och snäll, står inte ut på något sätt alls från mängden… *mutter* 

Vad skulle vi göra utan dig Veronica?? Jag vill gärna ha lite bilder oxå.. Så jag kan sitta och gissa vilken sötnos som är min, hon är ju såå himla lugn och snäll, står inte ut på något sätt alls från mängden… *mutter* 

ååhh bilderr!! jag vill oxå ha bilder !! Ior måste ju får titta på sig sj som liten också :P

#118: Ohh, jag älskar dig. Jag har varit så ledsen över att dessa kort och de på Bella och Beldin och Nikita har försvunnit då datorn kraschade. Men nu har du räddat en del av detta i alla fall. tusen tack gumman. Kommer över någon dag med ett gäng skivor. Så jag kan bränna ut bilderna och skicka till alla valpköpare. Precis som jag sagt att jag ska. :-)
#119: Självklart ska du få bilder. Nu när de finns igen :-) Jag fixar och skickar elelr tar med i januari beroende på hur snabbt du vill ha dem :-)
#120: Klart att du ska ha en skiva du med. Kommer att skicka till alla valpisarna. Eller fel, alla valpköpare :-) Annars kanske valpisarna kissar på dem :-)
Audiatur et altera pars

yeyy!!! :D:D tackar :D
Amen grattis:D