Cinkajou skötte sig exemplariskt!
Haha, så stolt över min lilla älskling, när jag var i skolan idag och pratade om illrar så var han helt lugn, han klättrade upp på min axel och kikade runt där i stort sett hela tiden när jag pratade :').
Om ändå matte kunde sköta sig lika exemplariskt. Jag kan skriva engelska, men när det kommer till tal… Dessutom har jag haft socialfobi, så där stod jag, typ stammade, skakade och tappade helt bort vad jag skulle säga. Ush vad pinsamt…
Jag har lidit av socialfobi, och har sakta tränat bort det, men det att tala inför grupp är fortfarande riktigt jobbigt…

Han kanske kände att du var nervös och försökte hålla dig lugn=) Har ocks svårt att tala inför en grupp
Haha, kunde inte Cinka ha skött det hela själv? :)
Kul att det gick bra!
Sara
vad kul, vad tyckte klasskompisarna om iller då?
Haha, ja till en början när man kom in i klassrummet (råka komma liiite försent) så hörde man en våg av "AAAW" runtom klassen x'D…
De tyckte att det var intressant, speciellt läraren som frågade massor av frågor, haha :'D!

Tycker du ska vara otroligt stolt över dig själv som ställde upp på att utsätta dig själv för en så stor sak och att du höll ut. Starkt jobbat. Har själv social fobi så vet hur jäkla påfrestande saker kan vara.
Sicken liten raring du har som skötte sig så bra :D
Tycker som #1# att Cinken kände på sig att du var lite nervös så han försökte att lugna dig med att sitta på din axel. Djur har den förmågan att känna på sig olika saker innan dom sker, det såg jag här hemma i somras när min Lina dog. Dagarna innan så låg Cinkens mamma Tiffanie och hennes syster Tilly hos Lina, och dom följde efter henne vart hon än gick. Dom följde också med när jag avlivade Lina, och hela vägen hem låg båda 2 över henne och vaktade. Så dom känner på sig när något är på G.
Vad duktig du är, och Cinkajou med såklart :D Funderar själv på att gå på spånga.