Vem bor längst bort från alla andra?
Hehe, ja vem av oss bor längst bort?
Vi kan ju utgå från Gävle eftersom att det är där våran kung Åsa bor :D
Jag bor ju på Åland. Inte så långt bort, men lite krångligt att ta sig hit.

jag bor i nybro(kalmar typ)
golf.ifokus.se
hihhihi….bor i Göteborg…en bra bit med mjölk tåg men ändå inte längst bort från högsätet 
emmaboda är ju okså en bit ifrån där allt händer
ja ha då kan ju tessan och jag ha date med våra små pluttar
Jag bor på Gotland, men även om jag har drygt 3 timmars färjeresa till Nynshamn, så är det inte så långt till Gävle. Skulle tro att våra vänner i norra Norrland och Skåne bor längst bort.
vart? i centrala nybro eller
ja annars får ni åka tåg i ett gäng timmar å komma på träffar hos oss i göteborg! ;)
händer det alldrig något kul i nedre delarna av landet typ småland blekinge?

ey, nu fixar vi en träff i nybro/emmaboda området tycker jag =)
golf.ifokus.se
# 9 det låter som en bra idé thessan! finns säkert ett helt gäng iller ägare där nere hos er som vi inte vet om ännu!

debby, jag, luna har ju nära, sen kanske leeanlej kan komma med nisse, så kanske någon kan ta med sig honom hem (det tar bara 1,5 timme hit från asarum) sen kan ju alla andra som inte är rädda för att åka långt, komma :P
golf.ifokus.se
det tycker jag låter bra! det verkar ju vara lite dåligt med iller folk här i trakten

frågan är bara vart man ska hållas om det blir en träff :P
golf.ifokus.se
det vet man aldrig….för ca 1,5 årsedan trodde vi det bara fanns ca 5 iller ägare i göteborg….men nu när vi haft en massa träffar har vi insett att det finns närmare 30 stycken!
Så skriv ihop en annons å lägg ut på lite olika forum så kanske ni får tag på ännu fler!
ja man kan väll hyra slottet i kalmar hihi
är det alldrig några utställningar här omkrig?

frågan är om de vill ha illrar där inne :P
man kanske kan hyra någon sporthall…
eller vara ute =)
golf.ifokus.se
jepp plats fixar sig nog.. ursäkta min stavning

du stavade ju rätt, vad klagar du om? :D
du måste tro på dig själv, om du hela tiden går runt och tro att du ska stava fel så kommer du ju göra det tillslut…
så är det iallalfall när jag skriver brev till mina brevkompisar på engelska :P
golf.ifokus.se
köpte en ny hall matta i går och göran trodde givet vis att den var till honnom. han vessar klorna och biter i den!

Är det med tanke på vart jag bor som är utgångspunkten, då borde jag bo närmast. :-)
Någon som slår det:-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

om vi skulle fixa en illerträff i de lite sydligare delarna då =) hur många skulle orka sig hit? =)
golf.ifokus.se
jag och min gubbe är ju alltid en början sen har vi ju luna med hon kommer säkert.
man kan väll kolla intresset här på sidan?
#21 Åsa säg inte så…för då flyttar jag in i din källare på pinn kiv hihihihi å då får vi se vem som bor närmast 

Hm, jeg bor utenfor Oslo… Teller det? 

Hm, ja just det ni i Norge borde ju bo längst bort!
måste dra nu ska till (nybro) och handla men vi kan väll snacka mer om ev träff senare om ni är här typ ikväll

J gör så, men starta en ny tråd om det då :D

Jag själv bor man i Mora då! Och här verkar det vara helt dött på illermänniskor!!
jag hörde ett rykte en dag att de var någon som hade sett två illrar springa om kring i Mora men de måste nog sett väldigt fel!! Men vem vet de kanske finns nån hemlig uppfödare eller nått?? vad jag vet så finns de då inga illerägaer i: Mora(förutom jag), Rättvik, Leksand, insjön, Gagnef, borlänge??!! Men jag vill att de ska finna…snyft* Om de nu finns folk här i kríng så är det inte speciellt aktiva i något forum ialf!! Ja jag bor väl ganska nära Gävle ändå- hihihih
Borlänge…hmmm hörde något om någon som hade iller i borlänge…hmm men jag kommer inte ihåg vem å var….du kanke ska lägga in en tråd å efterlysa?

jag bor i sthlm, och det tog faktiskt runt 3 timmar med bil, så att det är ju jätte långt! (A) HUH
Vi har 3 timmar till Gävle. Jag tycker inte det är så jätte långt. Och bara 4 timmar till Gbg. Till åland tar det 4 timmar. hihi

#31 Jag la ju in ett inlägg här förut och efterlyste folk i dalarna men de vart ju inte så stor framgån precis. Jag får väl göra ett nytt försök då…=)
Jag bor i Lindesberg. 18 mil från gävle och en bit kvar till åsa därifrån. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

häääj Madde :D:D
jag tror de ska finnas en del illrar i växjö trakten. kanske inte håller till på detta forumet dock?
Har valp köpare i blekinge och de e inte så långt. Sen har jag valpköpare en bit utanför växsjö som nog tyckt de skulle vara kul. Så man kan juh se vad man kan fixa. Så länge jag slipper hålla i de ;)
Vi kan juh hyra slotte om du betaler eme ?? :D (DEBBY)
hihihi.

jag tycker vi kan vara ute, det blir billigast, det är ju bara att sätta upp ett partytält och lite infravärme, sen nån stor valphage till illrarna :P
sen om man ska käka nåt så tar man med det själv, så kan man sitta å fika å mysa och kolla på dom små =)
golf.ifokus.se
japp de låter perfa….. :)
Finns de fina ställen i nybro?

Jag bor i Växjö så det är en bit till Gävle. Kom inte ihåg hur långtid det tog att köra upp från Växjö till Yran men några timmar blev det.
hakar du på om det bler något luna?

ja, i nybro finns det fina ställen, vi har ju hela svartbäcksmålabacken, och där finns det en grill, sen finns det en värmestuga åxå som går att hyra tror jag, den brukar vara öppen när det är snö iallafall :P
golf.ifokus.se

Ystad är väl ändå rätt långt bort? :P
#0 Jag bor i Umeå. Helt underbar stad! Men väldigt långt till mycket, illeruppfödare och alla illerträffar t.ex. Allt blir ännu längre, dyrare och tar längre tid när man inte har bil också! 
ja i svartbäcksmåla är de fint.
men jag hänger på om de bli aktuellt.
Självklart.
:)

Jag bor i lilla Landskrona i Skåne!!
Jag bor i en liten stad som heter Strängnäs, den ligger ca8mil ifrån sthlm.

Jag bor i Sundsvall.. Långt ifrån alla andra illrar och träffar =( då de ligger 40 mil norr om sthlm..

#49 samma här! är ju oxå från sundsvall, så vi får ordna en egen träff tror jag ;)

Det är fint i Sundsvall va? :P har ett blont minne av de…

Men Sundsvall ligger inte så långt från mig. Och är ni två kan ni samåka och dela på kostnaden. Så kan ni komma på träff här ni också. Då får ronja träffa lilla Ambra igen också. :-)
Audiatur et altera pars

#52 jaa.. vill ju såå gärna träffa ambra, saknar henne så!! men förhoppningsvis tar jag mig ner på IT och kan pussa på henne där, får hon även träffa syrran!! =) har än så länge lite besvärligt att ta mig på träffar å så, då jag inte har ngt körkort.. men hade jag haft det, så skulle jag nog åka på varenda träff tror jag ;)

#53: Jag har heller inget körkort. Jag kommer oftast iväg tack vare Veronica och Elin& Johan. Så jag har tur som har dem här.
Audiatur et altera pars
Jag bor i Kågeröd, ca 3-3½ mil sydöst om Helsingborg i Skåne, Så det är en bra bit till Gävle, men det är det till Skövde också, men jag ska dit upp ändå.

jag bor just nu längst bort. Då jag nu är hemma i Frankrike så jag tror att jag är längst bort
ja du bor ju i Dunkerque för tillfället så det blir ju längst bort. =)

#55 då bor du inte så långt bort från mig iaf 

#56: Fast frankrike gills inte. du bor bara tillfälligt där ju:-)
Audiatur et altera pars

mm men jag bor ju i min lägenhet i alla fall så det är ju mitt tredje hem så lite kan det väll gillas i alla fall.
Ja har man lägenhet måste det ju gillas. =)

Eftersom det mesta händer här i kungliga hufvudstaden måste man ju säga att man har det nära till allt
….

#60: Okej då får det väl gillas då. Om du har egen lägenhet och allt.
Audiatur et altera pars

mm jag delat ju denna lägenhet med ett par ännu så lämge så den är ju inte bara min
Ni är några som delar det är ju inte fy skam. =)