va fina dom e i snön! :D

jaa kan tänka mig de :) jag tycker de e nåt speciellt när första snön kommer :D

Litet filmklipp=)

Gud vad fins dom är! Ju mer jag ser bilder på dom ju mer längtar jag efter en egen! Verkligen vackra bilder!

något jag såg var att vilken päls dom har fått. Det märks att du bor norråt för här nere har mina illrar inte fått sån päls ännu.
Bara äter och blir tjockare =P
fy fan har ni redan snö *gaaah*
Så mysigt det ser ut! Och vilket fint namn mamma iller har ;)
_No way! Yes way!

Jag vill oxå ha snö snart!!!=)

#18 hehe visst är det otroligt att det smitar så lätt;)
#19 hehe ja dom är helt silkeslena och kramgoa. hehe Rasmus äter och blir tjockare fortfarande;) vägde honom den 21 okt o då låg han på 2.124g och den 29okt vägde han 2.170g så han ligger snart på 2.2kg(mycke att krama om)
#20 Jupp men väntar bara på att det ska tyna bort..men det har legat kvar heeela dan idag och isande kallt hehe
#21 Ja mysigt men kallt;) hehe hon tackar så mycket. Fick namnet då jag tyckte hon såg så sagolik ut från första gången jag såg henne=)
#22 hehe det kommer nog snart=) iaf om det fortsätter att vara så här kallt*brrr*

Dem e verkligen fina e snön
Det är ingen snö här jag bor (än) men eftersom Ratchel föddes på vintern tror jag nog att hon har sett snö nån gång.

#24 Ja det blir riktigt fina, ibland får man till riktiga fotobilder som man vill ha på väggen=)
#25 Jaha, hon måste va en väldigt sen kull men ifall hon sett det när hon va lill liten så kanske hon inte minns den så hon kanske blir lika förvånad=)
Om det är fler som har fått snö så får ni gärna lägga in bilderna här så vi får se fler illrar i snön=D
Saga var otroligt söt på #14

#27 Hon hälsar "Det är jag alltid". Hon har väldigt bra själv förstoende den här tösen hehe
#28 kul med sådant, här har vi bara självförtroende för djävulskap och kaxighet tror jag :S

#29 hehe då har jag ganska tur asså;)