Hur funkar det med akuthem?
Jag har skrivit upp mig som akuthem hos illervänner. Nu undrar jag om dom hör av sig när en iller behöver ett hem eller om det är jag som ska gå in på deras sida och kolla?
Hmm vet inte hur just illervänner gör kanske enklast att maila dom direkt och ställa samma fråga… Hoppas du på något sätt får svar på din fråga..
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Tror de kontaktar dig om det finns behov av akuthem i närheten utav dig om du inte själv erbjuder dig att åka längre för att ta hand om en iller i akut behov av hem…
"Chaos is a friend of mine."
Om du blir erbjuden en iller att vara akuthem åt så ta reda på vad som förväntas av dig. Ska du betala för omkostnaderna? om illern blir sjuk, vem betalar? Vem har illern försäkrad?.
Sen så finns det akuthems illrar som suttit nästa ett år i sina akuthem. Så man borde fundera lite extra om man har den tiden, och möjligheten att klara av att leva med ev avspärrningar. Att torka bajs och allt illerhit & dit :)
ja, jag tar nog och skriver ett mail.
#3 jag vet allt det där. jag har även haft iller förr ;) så det är inte första gången.