Iller iFokus

Iller

Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 763 ggr
cannaydia
0

Murgrönans Roxy söker nytt hem

En viltfärgad liten dam född 2007.04.07 kom åter till mig, uppfödaren, pga ändrade familjeförhållanden.

Hon är liten och nätt, inte så förtjust i andra illrar då hon är rädd för dem men vi jobbar på det här. Hon är bara rädd och skriker på dem, inga tänder används ifrån något håll så lite träning ska nog funka att få ihop henne med andra illrar. Väldigt social och sällskaplig mot männsikor, otroligt go tjej som vill hamna hos någon som kan ge henne mycket "egen tid". Skulle även funka som en nybörjar iller.

Finns på Gotland med möjligheter till fastlandet.

För mer info maila: murgronansilleruppfodning@hotmail.com eller ring: 073-6764436 /Malin

AlbaStiffler
0

putt

ades
0

Finns roxy kvar? Isåfall skulle jag gärna vilja höra lite mer om henne, vaccinationer, kastrering, chippning, "pottvan" osv.

cannaydia
0

Självklart är hon kastrerad, vaccinerad, chipad, reggad hos svenska illervänner och försäkrad. Är nästan helt säker på lådan också.

cannaydia
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Lill tjejen, hon är strumpbitare på bushumör. Kan tänka sig en eller två illerkompisar som är mjuka till sättet annars skriker hon på dem. Andra illrar är ännu lite läskigt, tycker bättre om mänskligt sällskap.

cannaydia
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har ätit furuvite och är ännu kladdig på hakan. Man har ju inte tid att tvätta sig när man är utomhus :-) Hon älskar verkligen att få vara med överallt, utomhus är superkul och att få slappa i luvan på "mammas" tröja är kalas skönt när man börjar bli trött.

Strawberryjaam
0

Guuuuud va sööt ! :)

cannaydia
0

*Putt för en sprallig Roxy som vill hitta sig ett eget hem*

Aelsklinn
0

Åh, det är ju en syster till vår Frenja. De är löjligt lika! Tungan ute

cannaydia
0

#8 japp det är en syster till Frenja och min Layha. mamma Freja och pappa Neo.

Hon är en otroligt sällskaplig tjej, människosocial och väldigt lätt hanterlig. men helt klart föredrar hon människor framför andra illrar för de ska skrikas lite på. Hon gillar strumpor och en av favorit lekarna är att bli "jagad", hon springer på väldigt bra då den glada tjejen.

irreirre
0

göteborg är ju inte precis runt hörnet… annars hade det varit intressant!

cannaydia
0

*putt för söta Roxy*

cannaydia
0

puttar upp den goa Roxy som inte gör en fluga förnärad *förutom att hon slaktade två blommor här om dagen när hon akrobatikt tog sig upp på fönsterbrädet *hur hon nu lyckades med det* välte ner en blomma och rensade den andra på jord i fönstret och den tredje blomman var en kaktus, behöver jag säga något annat än att den var orörd* :-)

Tjejen var idag med på marknad och satt i famnen hela tiden, van med folk och rörelser omkring sig och låter sig väl klappas av okända människor utan problem.

cannaydia
0

putt

cannaydia
0

Roxy har fått ett nytt hem. annonsen är EJ aktuell längre och kan få låsas så den inte puttas upp mer. tack!

Aviendha
0

Åh, vad bra! =)