Iller iFokus

Iller

Etikettberättelser
Läst 321 ggr
Johan-
0

En promenad i höstrusket

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag bestämde jag och flickvännen oss för att vara lite nyttiga: Vi skulle GÅ till City och handla och inte köra bil( Det tar ungefär, om man kör långsamt, 7 min att köra, så det säger väll en del om hur lat man har blivit)

För att ha lite underhållning bestämde vi oss för att ta med min favoritflicka Cereza på en runda. Sagt och gjort, på med koppel på Cereza och jacka och tjocka skor på Johan.

Det visade sig dock att Cereza inte alls var sugen på att vara ute och gå, det småregnade faktist och var ganska ruskigt ute, så det var mycket mysigare att lägga sig i husses tröja och vila där.

På väg från djuraffären stannade vi till i Kävlinge Kyrkpark och där passade det minnsan att springa och hoppa i höstlöven:)

Vi stannade även till hos min mormor på vägen hem, där Cereza blev bjuden på äpple, men det passade inte, men en bit bulle kunde hon mycket väl sätta i sig:)

Johan-
0

Bild på en Höstglad Cereza

ferretgirl
0

Söt tös ni har :-)

Johan-
0

Tackar tackar, hon är en helt underbar liten tjej:)

[Niike]
0

Åh så vacker :)

ferretgirl
0

Hur gammal är hon? Själv har jag 7 illrar, 4 killar och 3 tjejer. Dom 2 äldsta är syskonen Tiffanie och Tilly som är dryga 5 år nu, efter dom så är det Kahn som är 4½ år ca, sen kommer Nanooq som är 3½ år. Efter honom kommer min 3:e tjej Agnez som är 2½ år snart, efter henne kommer min mix Jazz som även han snart är 2½ år gammal. Yngst i skaran är Mr Miller som blir 5 månader på måndag. Alla har sina personligheter.

På fotot är Miller bara ca 10 veckor

Norrskenets
0

Vilken vacker tös ni har=)

Satmaran
0

Underbara höstbilder på lilla Cereza, som idag fyller 6 månader :)

Grattis lilla stumpan!!!

Så klart Grattis till alla kullsyskonen, Salsa, Cha-cha, Tequila, Ronja och Ay-Caramba. Mamma  Maya hälsar så gott :)

Stora kramen från gammelmatte.

Norrskenets
0

#7 Va det därför hon va så söt,hon kom ju från din uppfödning;)

Satmaran
0

#8 Så klart, hi hi :)  Tack Emma :)

JossanH
0

Vilken söting! Mina illrar älskar att gå på promenad i höstrusket… Men det måste va mörkt ute annars vill dom bara gå hem… :)

Sajtvärd på Iller.ifokus

Johan-
0

Japp 6 månader idag:) grattis i massor på henne:)

Hon är helt underbar, går på toaletten och naffsar inte efter en längre:) Hon är så fruktansvärt underbar, det bästa djur jag någonsin haft!

Tack i massor lillan!

Satmaran
0

Du är för go Johan!

Sätt nu in ditt tävlingsbidrag, tjejen är ju en vinnare, he he!

Johan-
0

Hon är nominerad nu:)

Satmaran
0

Salami fick följa med ut på stan en liten runda.

Här förstör han kommunens rabatter ;)

Satmaran
0

Sen fick han klättra i träd.

Innan dess hade han nafsat en nyfiken farbror i fingret och gjort en liten terrier hysterisk ;)

Satmaran
0

Förlåt, det blev dubbelt.