Iller iFokus

Iller

Etikettberättelser
Läst 489 ggr
PatrikF
0

Något gick fel i min plan!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

I min dröm när jag skaffade illrar så skulle min Linus leka o busa med illrarna och få lite motion. Linus är nog världens goaste katt, älskar kel och gos… När illrarna bodde hemma hos Velsan och hennes katter så busades det rätt villt och jag såg framför mig en katt som faktiskt började gå ner i vikt och hade roligt.

Men Linus har omvänt Boston till gosdjur och där blir inte så mycket lek alls.

PatrikF
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det värsta är att det är Boston som är yngst och busigast som kastat in handduken och myser istället för att busa med honom.

Nea
0

Vad sött. De ser ut att ha det riktigt mysigt.

AlbaStiffler
0

Oj vad gulligt. Rätt skönt iaf att de blivit så nära! *lite avis* Vill åxå gosa sådär. :-(

Musiken
0

aaaw sa snuttit! :D

PatrikF
0

Ja dom är rätt roliga, för dom litar inte riktigt på varandra, gör någon av dom en hastig rörelse (typ när en iller vaknar eller det kliar) så hoppar dom till, tittar på varandra, börjar sniffa väldigt skeptiskt på varandra innan dom somnar om :)

Men Linus är inte överförtjust när Boston börjar klättra på honom… men det är väl "trust issues" :)

Aviendha
0

Haha, så typiskt för illrar att spräcka planer. Spelar ingen roll om det är en ny leksak eller sovpåse som verkar så bra men ratas, eller om det är en katt som behöver röra sig lite mer ;)

Väldigt mysiga kort =)

JossanH
0

varför smälter man totalt såfort man ser olika djurarter sova så skönt ihop!?

Sajtvärd på Iller.ifokus

PatrikF
0

För att man får nytt hopp om världen, kan dom komma överens… så varför kan inte vi ;)

Jenahbella
0

underbart! :)

Faxlin
0

Ohh, vilka underbara bilder. Man bara smälter.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

ferretgirl
0

Så söta dom är ihop. Jag hoppas att det ska lika bra med mina katter jag får vid jul. Får då en rödvit semilånghårig kille och en helvit med blå eller två färgade ögon, som även det är en kille. Dom är nu båda ca 3 veckor gamla, men dom ska vara minst 12 veckor innan dom får lämna sina mammor.

PatrikF
0

#11 Det ska nog gå bra, dom kommer nog få kul ihop. Kattungar är ju rätt busiga så det lär nog bli fullt ös :) Du får posta lite bilder när du har fått dom.