Iller iFokus

Iller

Etikettallmänt-om-iller
Läst 426 ggr
Sara
0

Bus är en sån slampa!

Killen ligger lika ofta på rygg som han står på tassarna när han fjäskar. Förvånad

Framförallt så slänger han sig på rygg när jag befinner mig runt mickron (där gottorna finns) och när jag sitter på toa, då lägger han sig under dörren till toan och kraffsar med tassarna för att få uppmärksamhet. (Ja, jag har dörren öppen, ingen blyger för illrarna här).

Det värsta är ju att han är så förbannat söt och så tycker han om att bli kliad mellan frambenen. Skrattande

Sara

Aviendha
0

Du kan ju inte klaga på honom, inte alla har en kille som lägger upp sig frivilligt ;)

PatrikF
0

Låter mer som en iller som vet hur han ska linda sin matte runt sin klo.

MimmieM
0

Haha, låter som Ollie också. Han hoppar och studsar ivrigt upp längs med benen när man är vid kylen och så snart man tittar på honom så slänger han sig på rygg och ler inställsamt. Funkar varje gång!
Zeke är en artig iller och väntar snällt på sin tur genom att stå på bakbenen hela tiden och hoppas att man ska upptäcka honom.
Bosse är halvblind och det händer ofta att han ställer sig på bakbenen, försöker hålla balansen och behöver stöd från kylen, felbedömmer avståndet och dundrar rätt in i dörren. Då får man sympatikel och godis i massor. Allting fungerar här hemma ^^

Carpe Diem

Sara
0

Haha, ja han har lärt sig snabbt gossen vad matte faller för.

Melker kör Zekestilen, Amy går så nära hon kan, helst då på fötterna eller försöker sitta fint. Hon är inte så stadig som Melker så en tass kan hamna mot köksskåpet men söt är hon. Norpan och Funny ställer sig bara å råglor på mig.

Sara

Norrskenets
0

#0 Påminner lite om min grabb=) Han lägger sig ofta på rygg nedanför mig och ligger och tittar ut mig..antingen vill han bli kliad eller så vill han inte få nackspärr hehe;)