Iller iFokus

Iller

Etikett: avel
Läst 377 ggr
[tiiia]
0

hur lång kan en iller bli?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

hur långa brukar illrar bli? har aldrig hittat någon information på längd, bara på vikt och sånt. Glad så är det någon här som har en aning om hur långa illrar kan bli, och vad som är normalt ? *nyfiken* o ja jag menar så klart måtten mellan svanstipp och nos. inte utan svans. Flört kan ju vara kul att veta då det känns som att det är en sådan information som helt glömts bort Glad

vore tacksam för svarKyss

sarae
0

hanar kan bli mellan 40 - 60cm långa och honorna upp emot 35cm så vitt jag vet…

[tiiia]
0

tack så mkt :)

Madde
0

Jättebra Sara att du är med och hjälper oss. =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

sarae
0

hehehe…..har ju inget liv….Flört

Faxlin
0

haha, joho, ett liv iFokus. Kan det bli bättre Sara? Du är i alla fall inte ensam om det är någon tröst. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

sarae
0

…nej det tröstar jag mig med varje dag hhihihihi

Faxlin
1

Räcka ut tungan

Audiatur et altera pars

Madde
1

Men vem har ett liv när man har iller??? Kan någon svara på den frågan. =)

[tiiia]
0

haha, nämen ni, här trodde jag att jag hade fått massa svar, o så har ni spårat ur. haha. tokisar Flört

Faxlin
0

haha, fast du har ju fått svar på hur långa de blir. Fast du kan få ett till. Det svar jag brukar använda mig av när någon frågar mig på stan.
Ja ungefär från nosen till svansspettsen. ;-)

Audiatur et altera pars

[tiiia]
0

haha. Flört

sarae
0

hahahaha den var faktiskt bra Åsa! Räcka ut tungan

Madde
0

Tänk om den bara hade varit från öronen och till svansen. Vad konstig illern hade sett ut. ; )

sarae
0

eller så kan man väl säga "det beror vem den biter i" ….eftersom nu illrar e så himla farliga…;)

Faxlin
0

hehe, ja många olika svar har man lagt sig till med. Vissa otrevligare än andra. Men det är ju för att ibland blir man bara så less på folks fördommar.

Audiatur et altera pars

sarae
0

yup….har faktiskt börjat bli riktigt otrevlig mot folk….skällde ut en tjej nått så brutalt för hon gick förbi mig å illrarna å skrek "fy fan va äckliga!!!" då var jag tvungen att "tala" om för henne vad jag tyckte om henne å hennes uppfostran…hörde henne sen svära över mig i ca 200meter…hihihihi

Faxlin
0

haha, det låter lite som vad jag svarat när folk påpekat vilka otroligt korta ben de har.
Jaja, de behöver inte längre för att nå ner till backen.

Audiatur et altera pars