Iller iFokus

Iller

Etikett: allmänt-om-iller
Läst 149 ggr
cannaydia
0

Första illerträffen på Gotland!

FÖRSTA ILLERTRÄFFEN PÅ GOTLAND!!!
Ja då var det äntligen dags, första illerträffen på Gotland. Efterlängtad och välkommen. Den anordnas den 17september kl.13.00 i Östergravar, vid lekplatsen.
Svenska illervänner arangerar men självklart är ALLA med eller utan iller välkommen!
Hoppas på bra väder och att vi ses där, vid frågor kontakta Malin på Tel. 073-6764436 alt. mail: info@illervanner.se

Nettan
0

Jag VILL komma, men avståndet säger faktiskt ifrån. Jag hoppas ni får en jättekul dag.

Mangafreak
0

Jag och mamma planerar att komma på den, vi har ju hyfsat nära i alla fall. Så vi ska ta med ett par pälsbollar och ta oss dit.

cannaydia
0

jag kommer garanterat som ni kanske redan förståtFlörtKommer dit med några pälsbollar, om det blir en eller alla får vi se vad jag orkar hålla reda påSkrattande
Som jag vet kommer det troligen (99%säkert) 2illerägare till som är öbor men utan internet tillgångar…Känns som om det ändå kan bli ett gäng på träffenGladRoligt!!!

Synd Nettan att det är en bit men vi får planera lite bättre och längre fram i tiden så illerfolket kan ta en semester på Gotland i sammanband med en träffCool

sofie
0

Skulle vart jätte skoj att komma, men det kostar lite mycke att åka över. Och så ska vi till åland dagen innan på träff :)

cannaydia
0

#4 som sagt blir det fler träffar å kanske i samband kan illerfolket som kommer ta en liten semester på Gotland och då blir det ju inte så dyrt ;-)

#2 kul att ni kommer, då ses vi då!

Theres
0

jag vill okcså åka på illerträff, men han är ju inte vaccinerad…:S

golf.ifokus.se

cannaydia
0

nä, är illern ej vaccinerad går man på illerträffar på egen risk efetrsom det endast är 
ens egna ovaccinerade iller som löper risk för smitta
men å andra sidan är valpsjukan väldigt ovanlig i sverige..peppar peppar…

Madde
0

Snart är det dags för eran träff. Hoppas ni tar massa kort. =) Så ni kan dela med er. =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Illercafe
0

Malin ville att jag skulle påminna alla om Illervänners träff på Gotland imorgon.

Liselott