Jisses, vad illern tjatade
hehe dålig rubrik men ändå!
ville berätta min första upplevelse när Min Iller Raffe började kuttra ovanligt högt en tidig morgon. Detta kuttrande får han bara fram när han har klämt sig eller om nåt överhuvudtaget gör ont på honom. när jag hörde honom rusade jag upp ur sängen automatiskt med enda tanken"nu har han skadat sig!!!"-och iochmed att han inte är i sovrummet när jag sover så springer jag ut till honom. Där sitter han precis utanför grinden, stirrar rakt upp på mig. jag är ju rent ifrån mig s jag började undersöka honom…dock ist för att hitta nåt fel så började han sucka tungt och sen somnade han direkt i famnen. precis som om han fick precis som han ville..hehe!
första gången han kanske har "ropat" efter moi? jag gissar iaf på att han sökte min uppmärksamhet, konstiga är att han inte har gjort detta innan.
man får uppleva nåt nytt varje dag med en iller i huset.
have a nice night, yall!
Klart han kallade på dig, han ville ju bara komma upp till mamma så var allt bra och han kunde somna igen, sötnosen
Vad gulligt =)
Han har antagligen snappat upp att du pysslar med honom när han kuttrat/poppat. De är inte dumma de små ;) Eller så muttrade han för sig själv i missnöje över att inte du var där ;)
Paulina

haha, underbart. Självklart var det ett rop. Och du börjar bli väluppfostrad. Du kom när han ropade :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Det är snack om att maskinerna/datorerna kommer att ta över värden en dag, själv tror jag det är en flock illrar som kommer leda världen. 
Sara
Tyvärr har en iller lärt sig något liknande här, hon krafsar och krafsar på allt tills jag säger till henne då ställer hon sig på bakbenen ser ledsen ut och då tar jag ned handen då greppar hon min handled och väntar på att jag ska lyfta armen så hon får sitta på axeln.. började med att jag lyfte ut henne när Allora och Zira skulle bestämma vem som bestämde i hushållet.

Molly kör den mest odiskreta varianten av alla. Medans man sover kliver hon upp på huvudet på en och försöker dra upp ögonlocken med tassarna!! Det värsta av allt är att jag börjat vänja mig vid att vakna så….
Hon måste leva upp till att vara syster till Ludde Lump antar jag.

Hihi, Maxen brukar ligga o sova i "sitt rum", vilket är dörren in till tvrummet. Så hör man när han drömmer, han piper jättehögt, sen hör man ngt som låter högt. Som en duns, han har vaknat, så de första gångerna blev jag orolig av dunsen. Så jag gick in till honom, då försöker han klättra upp på byxan, sen somnar han i famnen.
Mardröm kanske?

Tiffany kan ibland börja hoppa och klänga i byxbenen när hon vill upp i famnen. Senast när jag diskade och fixade i köket klängde hon på mig i en timme och när jag till slut plockade upp henne somnade hon i famnen efter bara någon minut.. sötnöt.