Vaknar av en liten duns....
… och tänker att nu har någon av illrarna vält ner något ifrån soffbordet. Ser då att Boston försöker ta min PSP (bärbar Spel konsol, MP3 Spelare osv.) och gömma den. Han har hoppat ner i min laptop väska, lyft upp den ur väskan (väger kanske strax under hans egen vikt) och börjat släpa den mot hans filt som ligger bredvid soffan. Vet inte om han var uttråkad och ville se en film eller spela lite FIFA, men man måste ju sätta gränser ibland - inga filmer eller spel efter sängdags.

Sicken taskig husse du ar! Boston ar val vuxen och kan bestamma sjalv om han behover titta pa film efter att du har gatt och lagt dig? Det finns ju faktiskt horlurar, sa slipper han stora :P
// Amanda

Hehehehe, förvisso! Men så länge han bor under mitt tak och äter min mat så får han förlja MINA regler 

Haha ja ibland undrar man varitfrån de får sina superkrafter….
"Chaos is a friend of mine."
Akta hörlurarna bara :) illergodis..
Vänta bara tills de ska börja tjuvröka och gå på underliga fester downtown ;)
Paulina

#4 Hehehe, använder bara illervänliga hörlurar här hemma, men vem vet dom kanske lyckas svälja en hel lur :)
#5 Ibland undrar jag om dom inte smyger ut när jag sover, dom sover ju hela dagarna även dagar jag jobba hemmifrån.