en fråga bara om en sak
vad händer om en iller har fått i sig lite skur medel
beror på vad som finns i medlet, och hur mykcet det rör sig om. det finns alltid en risk för förgiftning, men det kan även passera obemärkt. Min första iller drack klorin, och mådde hur bra som helst, värre var det med den förstörda matte. Håll koll på illern och allmäntillståndet

ok jag såg hon hoppa up på kanten på 10dels sec å vet inte hur mycke hon han å få i sig .. de är vanlig skur medel inge märkvärdig

fan kan inte sova är orolig .. å jag ska till skolan :(
Många gånger så vill de bara nosa. Det kan ju vara så. Mina brukar ofta hoppa upp på kanten och sticka ner huvudet för att nosa på bublorna. Håller tummarna för det =)
Paulina

#4 hon lukta skurmedel från munnen :( .. men hoppas de kan vara de som du säger å

Socker tyckte att den lilla droppen toalettrengöringsmedel på golvet såg smaskens ut häromkvällen. Usch å fy var resultatet, har nog aldrig sett henne fräsa och spotta så mkt tidigare! Stod på paketet att man skulle kontakta läkare vid förtäring. Ringde vetten, dom sa att jag i princip bara skulle kolla ifall hon började kräkas, spotta eller dregla samt ifall hon blev dåsig.
Hon överlevde :) Hon tycker inte att toalettrengöringen är rolig längre- tack o lov! …kanske ska droppa medlet på moppen också….skulle tjäna sisådär 15 minuter på skurningen iaf :)

ni kan ta bort denna tråd .
nej, ta inte bort den, inte låsas för den delen heller, kan vara bra att ha kvar i alla fall.

#8: Ingen fara, finns ingen anledning att ta bort den.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

ok roxy mår bra .. de var de jag tängte

å jag tängte de var inte så många som var intresserad av min tråd så

#11; Den är läst 216 gånger :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

då jag man väll skriva nått ord eller så :P hehe om man inte är blyg