Senaste inläggen & artiklarna
Var har mina "Senaste inläggen & artiklarna" blivit av??? Dom finns iallfall inte på min sida. Vet att där var minst ett 15-tal som jag kunde gå in och kolla, men nu är dom helt väck där ifån. Och det lägger inte in nya som jag har komenterat, och som jag kan kolla om det har kommit svar på.

borta
golf.ifokus.se

Det är så här att de som finns inne på din sida. eller fanns förrut. De är borttagna. Den funktionen kommer inte att finnas mer. Åtminstone inte förns grabbarna klurat ut en lösning på hur det ska gå att ha den funktionen utan att det ska sabotera systemet. Som jag förstått det så berodde många av den seaste tidens buggar på just den här funktionen. Därför är den borttagen.
Alla artiklar som vi haft synliga i forum delen är borta. Men de ska jobba på detta i helgen som kommer och då hoppas vi på att de kommer tillbaka.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Ja man har ju funderat på detta. Hoppas att de kan hitta en bra lösning,. Är väldigt jobbigt när man skrivit något på ett inlägg och sedan får man leta genom hela forumet om man vill skiva något mer.!!

Men det är ju i alla fall så att de inlägg som det skrivits i sedan man läst dem sist fortfarande blir svart markerade i själva forumet i alla fall. Så alltid ågot:-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Jooo…det är verkligen bra att de är så. Men jag menar om det är ett inlägg man gjort eller nått. och sedan har man kommit på nått att skriva om det. Då är det ju lite svårt att hitta det. tycker jag ialf. Mne jag är ju inte så jätte haj på denna sida ännu. Man kan ju alltid bli bättre=)