Iller iFokus

Iller

Etiketterfotonfilmer
Läst 355 ggr
tokage
0

Mattes lilla ängel <3

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det var länge sen jag terrade er med några bilder, så nu tänkte jag sätta igång igen, hihi! :D

Det roliga är att igår så bestämde sig Cinka för att vara pain in the ass HELA dagen, han var som ett litet barn i trotsåldern x10!

Men idag så har han vart en liten ängel och gosar med matte o allt :'D, så jag utnyttjade det och tog lite bilder :')

tokage
0

Sötnosen klättrade upp på min axel (med lite hjälp, haha!) och så… började han slicka mitt öra x'D… Vart lite rädd där ett tag att jag skulle få ett par hål till :')

tokage
0

HAHA, jag älskar den här bilden, hans min är ju bara för solklar! :'D

tokage
0

"okej matte, en liten puss sen släpper du mig!"

tokage
0

"du kan inte ta mig du kan inte ta mig!"

Ja den där lilla soffan var ju ett lyckat köp, det går ju både att sova PÅ den och gömma sig UNDER! :'D

tokage
0

Och förra helgen hade vi en liten sovstund på golvet tillsammans, myspys <3

ferretgirl
0

Så gosig har är, påminner om både kusinen Nanooq och hans andre kusin Otto. Kelig men ändå inte så att säga.

Fotot är det Nanooq till vänster och Otto till höger

ferretgirl
0

Här är ett foto på Cinkens pappa Eilert när jag hade honom hemma för dryga 3 årsedan när Nanooq blev till.

tokage
0

Aaaw, dom är så lika! :D

Jag längtar tills lillen får sin vinterpäls, han ser verkligen ut som en liten björn med den stora pälsen :'D!

Aviendha
0

Sötnosen =)

Gillade vekligen #8 "är det en isbjörn? -Neej, en isiller!" ;)

ferretgirl
0

Hoppas att han har ärvt sin päls efter sin pappa, för hans päls är jätte tjock under vintern. Samma är Nooqies här hemma, han ser dock inte ut som han skulle få någon päls alls. Men han såg likadan ut förra hösten, och i nov hade han jätte fin päls igen och hade då gått upp till 2½ kg i vikt. Som mest vägde han 2,8kg, bara 200gr mindre än sin pappa.