Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 88 ggr
elinn
0

Har fått jobb =)

Nu har jag fått ett jobb, ett halvårsvikariat på polishuset i Gävle där jag ska gå runt om dagarna och fixa och dona med allt möjligt *såå glad*

Kanske inte världens drömjobb men det är iaf en början och jag behöver jobba upp mig lite så jag får stämpla i framtiden och VIKTIGAST av allt är ju att jag kan spara en massa pengar till vår Thailandresa nästa år =) =) =)

Faxlin
0

GRATTIS gumman, vad glad jag blir för din skull.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

DG
0

Grattis! Lycka till med jobbet :)

elinn
0

Tack Åsa och DG =) Hoppas bara dom låter mig gå hem efter arbetsdagens slut och inte burar in mig i någon trång cell bara *hihi*

Och nästan det bästa av allt, jag får vara ledig varannan fredag så då blir det lite långhelg =)

Faxlin
0

Vad skojigt, vad är det för småpulande du ska göra då?

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

elinn
0

Jag ska göra allt som ingen annan vill göra hehe =)

Typ städa, tömma papperskorgar, byta glödlampor när dom gått sönder, se till så det finns papper i kopiatorn m.m. Som sagt, allt möjligt dom ber mig om =)

leo-
0

gömma bötesblock hoppas jagSkrattande

elinn
0

Hehe ja vem vet, det kanske jag ska göra Räcka ut tungan

TottsiGirl
0

Å grattis va kul :D Hoppas du kommer trivas kalas :)

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Madde
0

Men grattis Elin. Vad skoj att du hittat ett jobb. Och så snabbt oxå. Nu kommer ni verkligen kunna spara till resan som ni ska på. =)

Hur ser du ut på fredagen den 6 oktober. Jag och chrille är lediga och även åsa och veronica är redo och resa neråt. =) Vi hoppas ju att ni oxå kan göra oss sällskap. =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

elinn
0

#8 Tack jag tror jag kommer trivas kanon =)

#9 Tack Madde, jag har redan jobbat två veckor med städning. Skitroliga arbetskamrater. Dom kommer jag sakna, men det är samma arbetsgivare så jag kommer nog se dom titt som tätt ändå =)

Både jag och Johan är lediga 6 oktober så vi kan åka när som helst men vi kan väl höras mer om det när det börjar närma sig. *längtar*

Madde
0

Kanon då kan vi alla åka tillsammans. Oj vad skoj vi ska ha IT-helgen. =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.