Bosse till veterinären
Jag har just beställt tid för Bosse på blå stjärnan i Göteborg för att kolla upp hans spända buk, kliande öron och håravfall på svansen. Bättre en gång för mycket än för lite, han är ändå 5 år till jul. Första veterinärsbesöket utöver kastrering och vaccination, jag har haft tur med mina djur såsätt.
Usch, hoppas det inte är någe allvarligt med lilla Bosseman. Han har just haft en frontalkonfrontation med Oliver, men det gick förhållandevis bra. Nu struntar de i varandra för den här gången iaf.
Håll tummarna för Bosse imorgon!
Carpe Diem
Jag håller tummarna redan nu! 
Sara
Tummar: Check!
Paulina

hugaligen, ja bättre en gång för mycket än för litet. Men man bävar ändå för vad de kan hitta. När fick du tid?

Klockan 9 på morgonen. Tur att man är ledig. jag bor ju bara några hållplatser från blå stjärnan så det är rena lyxen.
Carpe Diem

Klart vi håller tummarna för Bosse.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Tack alla :)
Bosse är sur och har flyttat in under badkaret tillsammans med sin nya flamma, toalettborsten.
Carpe Diem
Lille Bosseman då! :)
Hoppas det inte är nåt allvarligt!
Sajtvärd på Iller.ifokus
håller tummarna för Bosse ! :)
vi håller tumarna!

De kunde inte utesluta insulinom. Bosse hade förändringar på bukspottkörteln. Jag kommer inte ihåg all information de öste över mig just för tillfället. Det var någonting mer också, de menade iaf att det kunde vara allt från en infektion till cancer. Fullständig information får jag under början utav nästa vecka då de får hans socker- och levervärden.
Carpe Diem

Huga ligen, hoppas på bra värden och om inte annat, att inte insulinomen är så långt gången.