ÄR DU MED PÅ LUNARSTORM?
Jag har precis blivit ägarinna till illerklubben. Det var mycket nära att den skulle försvinna men eftersom jag tycker de är viktigt med information om illrar så har jag fixat och trixat så att sidan får vara kvar.
Är du med på Lunarstorm eller känner du någon som är med på denna sajt tipsa gärna om Illerklubben :0)

Haha! Vad är det med folk här inne och lunar??

#1 anar jag viss ironi? Nu är de ju så att Lunar är en av de största ungdomsajterna… Jag har mycket att tacka Lunar för då de gäller nya vänner på en ort där man inte känner nån :0)

#2 Trodde inte det var så stort bland oss "äldre". Jag vet att jag kände mig gammal när jag lämnade lunar. och då var jag väl runt 15-16.
Det finns äldre som har lunar med för att ha en viss kontroll över vad deras barn är på för ställen och håller sig uppdaterad av vad som händer. Många äldre vill även hjälpa de som är ungre när de hamnar i kris o inte har nån stanns att vända sig.
Allt handlar om sitt syfte att vara där. Jag vet ett fler tal äldre och den älsta är närmare 50 som är där.

jag har lunar så jag kommer=)

nu har jag ansökt=)

Helgon.net ^^
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

#7 vad är det med helgon det har jag oxå=)
tror jag heter zickan på alla sidor om jag finns kvar. men vet inte gilal rinte lunarstorm
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Jag finns på lunar men är aldrig inne hehe

har oxså lunar men samma här är aldrig inne :( boring ju. Varför hänga på lunar när de finns illerfokus :) !?

Jag är också med på Lunarstorm, men det är så tråkigt där, samt dålig stämning. Man kan verkligen inte se annorlunda ut på det stället utan att massa ungj*vlar försöker få en att må dåligt av att skriva patetiska kommentarer i gästbok eller galleri.
Så jag ids nästan aldrig logga in där. Kikar in någon gång då och då bara. :P

Efter att jag hittade iller i fokus har jag slutat vara på lunar så jätte mycket som jag var innan. Om jag inte minns fel var det medlemstopp för att gå med i klubben förut? Annars går jag gärn med:D
"Chaos is a friend of mine."

jag skulle nog inte rekomendera det. tror inte att det är "rätt" folk på lunar. tror inte en bra iller ägare sitter på lunar. jag har det å e aldrig inne utan är nu här så ofta jag kan.

#14 öhh du det där kanske va lite fel skrivet. jag är en bra iller ägare och sitter på lunar. sitter där av den anledningen att jag har kompisar som baar har lunar och även en massa kompisar i utlandet som bara har lunar gemensamt med mig så det där tyckte jag va fel skrivet

#14 det är vell ändå inte vart man sitter på olika siter som avgör om man är bra/dålig illerägare…

Är inte ille på lunarstorm längre heller men tycker att det är kul att någon kan ta hand om illerfolker där också:) tycker att tanjaS kan få en tummen upp:) mycket fördommar kom det här i alla fall, tråkigt:(
Håller absolut med, kul att någon kan ta hand om det och ställer upp när det är näta att rasa samman :) En ros till dig TanjaS!
Jag gick med på lunar för att vara med men märkte direkt att ni var en döende klubb vart ägare till ett par stora foto klubbar där så jag vet när det är på väg att dö ut :S
så jag tog bort min användare (innan hade jag en användare som var 6 år gammal) ^^