Äg din iller på nätet
Varning enligt de som använder detta program är det beroende framkallande.
Mvh Åsa
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
jag fattar inte den sidan…e du medlem där?

Nej, inte jag. Men jag vet folk som är det. Och de säger att det är beroende framkallande.
Audiatur et altera pars
Japp det är VÄLDIGT beroenda framkallande….måste in där varje dag för att mata och ställa ut dem. När jag var på semester fick mamma inte bara ta hand om mina "riktiga" illrar utan även de på smallcritters.
Villka mer känner du som är där Åsa?
Har bara kontakt med en tjej från norge.
Amor vincit omnia

Hahaha, det var i första hand dig jag tänkte på faktiskt. Sedan läste jag något om de som varit in från andra amerikanska iller sidor. De sa också att det var beroende framkallande. Jag försökte gå med en gång efter info av dig, men det gick inte så bra. Så jag gav upp. Fick onte ens igång elendet liksom.
Audiatur et altera pars

jag var inne och försökte.. men jag fattade inte mycket, säkert jättekul när man lärt sig

#5 Lite som mig då. Jag kände mig helt lost liksom.
Audiatur et altera pars
Tog ett tag innan jag kunde allt också….men vill ni ha hjälp, fråga "experten" här 
Amor vincit omnia

hahaha, ja då får du komma hem till mig och förklara liksom. För du har ju försökt förklara för mig. Men jag fattar inte ändå.
Audiatur et altera pars
Jag försökte mig på det här förut. Men jag tyckte det var väldigt svårt. Någon som håller på med det just nu?
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
Japp, är fast =) Heter chaotica där om det är någon som vill ha hjälp eller köpa en iller kanske =)))
Amor vincit omnia
Hmm undra vad jag heter. Har glömt bort det. Hehe Ooops. 

Hur går det med nätillrarna Veronica. Äter de dig ur huset snart. hihi
Audiatur et altera pars
Nejdå, inga bekymmer =) Men jag har inte lika mycket tid till dem nu, missar någon dag då ock då. Men jag jobbar för fullt på min nya angoralinje….synd bara att det tar sån tid innan jag parar dem……3 månader från att illern föds. Pengabekymmer är det minsta jag har!
Amor vincit omnia
Hmm det låter ju kul. Men jag hade grymt svårt att fatta vad man skulle göra. Får väl ta mig tid i sommar och testa mig fram. Så kanske jag oxå kan få äga en iller på nätet. =)
Det är inte allas svårt när man väl kommer in i det, spenderar max 5-10 minuter om dagen där och då är allt fixat. Men det tog gott ock väl 2 veckor inna jag helt kom in i det, så det är bara att klura lite =)
Amor vincit omnia
Mmm så med andra ord måste jag ha 2 veckor på mig för att fatta. Hahaha. =)
Det beror på det…..hur trögfattad du är
du kanske är smartare än mig!
Amor vincit omnia
ja vem vet eller så är jag trögare. Kan ju oxå hända. =)))

Jag kan ju skvallra att jag är ruggigt trög. Så trög att jag gav upp redan innan jag började. Får nöja mig med mina irl illrar jag. hihi
Audiatur et altera pars
hahaha. den var bra den åsa. =)

mmm, och såååå sann. hihi
Audiatur et altera pars
Du kan få "hyra in" dig på mina om du vill Åsa
Det jag kräver som betalning är att jag får komma och nosa på dina valpar (när dom nu behagar komma) =)
Amor vincit omnia
Det låter ju som en bra DEAL.

haha, låter som en super bra deal tycker jag. hihi
Audiatur et altera pars
Japp, jag fixar till dem och du hänger bara med =))) Men jag tänker inte byta uppfödarnamn, blir lite långt med Chaotica´s Hakuna Matata´s före alla illrars namn =))
Amor vincit omnia

haha ja det kan bli lite väl långt att skriva. hihi
Audiatur et altera pars
Jag är medlem där… men det gick inge vidare =P Jag spelade bort alla "pengar" på något konstigt spel som fanns där, med hopp om att vinna mer
:P …. Sen har jag bara inte orkat att gå in.. så jag tror alla mina Nät-djur är döda.. eller omplacerade.
Men jag tycker sidan är lite tråkigt uppbygd =/ skulle vart roligare om man kunde haft en snygg presentations sida om sina nät-djur och uppfödningar och allt vad det är :)
Fattade inget jag hellre, fick inte grepp om hur jag skulle göra
#27 Men du kan ju göra en fin sida ju, om du är en Star-medlem och kan html-kod =). Det enda du inte kan ändra är att dina djur sitter i kolumner längst ner.
Amor vincit omnia
#29 jaha!
det visste inte jag 
#30 Det negativa är att du då måste betala 5-20 dollar för att få den uppgraderingen, men jag har inte haft några problem med det, har satt in pengarna direkt på sajtägarens konto vi banken.
Amor vincit omnia

Heheh
jag var in på den sidan så nu är jag medlem där! Fattade ju något så där men inte allt! Har adopterat två iller killar!! Får väl se hur detta går??

#32; Berätta för mig sedan, jag fattar fortfarande ingenting. hihi
Audiatur et altera pars
puttar upp tråden lite. =)

Hmm…ja du jag lade tyvär ner den verksamheten. Fattade ju heller inte speciellt mycket. Verkade ju inte vara speciellt mkt att göra på den sidan?? nja, kanske man får vänta på att de gör en liknande sida på svenska??