Iller iFokus

Iller

Etiketter: sajtenifokus
Läst 395 ggr
Faxlin
0

iller i fokus på 4:e plats

Om man söker på iller på google kommer iller.ifokus upp på fjärde plats. Riktigt bra jobbat av oss här inne. Det är trotts allt en sajt som startades i januari.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Alwyn
0

Ja jag vet, det va så jag hittade er här om dagen! hihi

CarlS
0

Jo, såg det. Bra jobbat Åsa!

Provade med svensk natur. Låg på 1 sidan för någon vecka sedan, nu sidan 2. Det är kul att goooooogla!

//CarlS

Faxlin
0

Vad roligt att du hittade hit genom google. Vad sökte du på för ord? Var det iller kort och gott?

#2: Vi får jobba på att få in den på första sidan igen. Det kommer. Vi behöver nog växa på oss lite där först. ;-)

Audiatur et altera pars

elinn
0

Åh vad roligt =) Är ju super att fler och fler kan hitta hit ju högre upp på listan vi kommer =)

Madde
0

Klart vi kommer inta 1plats. Vi behöver bara lite mer länkar till och från iFokus. =) Och lite annat sånt. =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Anita Stenlund
0

Hej! Illervacc är nödvändig. Har haft kontakt med både SLU och SVA. Våran mystiska magsjukdom  är lika viktig. Ta aldrig med en iller som har haft denna sjukdom. Blev avstängd i 6 mån. Kräkningar samt diarre. Var uppmärksamma . Många illerkramar från Anita Snobben och Mozart

Theres
0

illern eller du?

golf.ifokus.se

Madde
0

#7: Jag tror att inlägg 6 har hamnat lite fel om man ser till vad tråden handlar om. Allt handlade ju om hur högt iller.ifokus ligger på Google. =)

Madde
0

Vi har till och med klättrat till en 3:e plats nu. =) Eller hur man räknar. Men som lägst en 3:e plats. Inte alls dåligt. =)

Faxlin
0

Söker man på ordet iller på google idag så kommer iller.ifokus upp först. ;-)
Grattis till er alla bra jobbat.

Audiatur et altera pars