Iller iFokus

Iller

Etikettberättelser
Läst 812 ggr
Velsan
0

Humla har plockat svamp :D

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag, mamma, Jameson (jrt) å Humla var ute i skogen nyss, vi hittade massor med Karl-johansvamp :D Humla fick gå lös med sin sele med plinga på, å man kunde gå i lugn å ro å leta svamp utan att behöva oroa sig för henne, hon strövade omkring men höll hela tiden koll på vart jag, mamma å hunden va nånstans. Kändes jätte kul att man kunde ha henne lös sådär :D Fast mamma råkade trampa på henne så hon blev lite pist off sen, å de stank skunk i hela skogen :P hon vässte å kollade argt på mamma sen la hon sig å sura i sin håla, de som va bra va att man kunde känna på lukten om hon var i hålan eller inte, haha

Kan ni ha era lösa ute?

JossanH
0

ÅÅÅH!! Vill också kunna ha iller lös!! Det går väl men då måste ögonen vara på illern och inte på några svampar… =/

jättehärligt att du kan ha henne lös!

Sajtvärd på Iller.ifokus

ThereseBergqvist
0

Hahah!! Guu va mysigt.. Vet inte om ja skulle kunna ha Skorpan lös i skogen men när vi är ute i gräsmattan så håller hon sig jämt 1m runt mig eller så klättrar hon gärna in i luvan eller bara ligger i knät. När vi är ute är hon som mysigast då man får klappa henne utan att hon nafsar och ska busa…  tycker de är lite konstigt! :P

Väldigt söt iller förresten! :)

Faxlin
0

Jag är för feg när det gäller att testa att ha mina lösa. Dock hade jag nio valpar på 8 veckor lösa förrut, det gick hur bra som helst. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars