Humla har plockat svamp :D
Jag, mamma, Jameson (jrt) å Humla var ute i skogen nyss, vi hittade massor med Karl-johansvamp :D Humla fick gå lös med sin sele med plinga på, å man kunde gå i lugn å ro å leta svamp utan att behöva oroa sig för henne, hon strövade omkring men höll hela tiden koll på vart jag, mamma å hunden va nånstans. Kändes jätte kul att man kunde ha henne lös sådär :D Fast mamma råkade trampa på henne så hon blev lite pist off sen, å de stank skunk i hela skogen :P hon vässte å kollade argt på mamma sen la hon sig å sura i sin håla, de som va bra va att man kunde känna på lukten om hon var i hålan eller inte, haha
Kan ni ha era lösa ute?
ÅÅÅH!! Vill också kunna ha iller lös!! Det går väl men då måste ögonen vara på illern och inte på några svampar… =/
jättehärligt att du kan ha henne lös!
Sajtvärd på Iller.ifokus

Hahah!! Guu va mysigt.. Vet inte om ja skulle kunna ha Skorpan lös i skogen men när vi är ute i gräsmattan så håller hon sig jämt 1m runt mig eller så klättrar hon gärna in i luvan eller bara ligger i knät. När vi är ute är hon som mysigast då man får klappa henne utan att hon nafsar och ska busa… tycker de är lite konstigt! :P
Väldigt söt iller förresten! :)

Jag är för feg när det gäller att testa att ha mina lösa. Dock hade jag nio valpar på 8 veckor lösa förrut, det gick hur bra som helst. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars