Groggies andra äventyr för i år.
Kom på det nu när jag läste tråden som MimmieM skrivit.
Jag och erik skulle åka ner till småland, så pappa skulle vara illervakt hemma hos honom och dem skulle få bo i min gamla flickrum. Så vi gjorde det ordning med filar för fönster så det blev mörkt och leksaker m.m.
Efter vi åkt i 30 minuter så ringer pappa och säger att han stod i köket och såg Groggie ramla ner från fönstret ovan på övervåningen. Jag börjar direkt grina pga av chocken, men pappa säger att allt gick bra, han hade sprungit vidare för att leka i leran under pappas bil, och ville direkt hoppa ut från fönstret när han gick komma in i rummet igen.
Pappa kollade hans aptit, balans och kände igenom honom m.m. och allt verkade i alla fall bara bra, han hade väl änglamakt och ramlade rakt i leran på alla fyra. Men ändå var jag så nervös att han skulle ha inre skador.
Men nu är allt toppen *peppapeppa* detta händer nu för över en månad sedan. Men oron släpper aldrig, på rymmen i januari och sedan detta. Nej, det blir nog inte fler illrar efter dem här två änglarna trotts allt.
Är så otorligt glad över att pappa såg honom så att han inte tog sig ett längre äventyr i alla fall! Våran pojke <3

o vilken tur han hade! 
änglamakt :)